آفتاب
رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان دیلم خبر داد

برنامه‌ریزی مناسب برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز

برنامه‌ریزی مناسب برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز

رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان دیلم گفت: برنامه‌ریزی‌های مناسبی در سطح شبکه و مراکز بهداشتی درمانی برای ارائه‌ی خدمات در ایام نوروز انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و به نقل از روابط عمومی شبکه‌ی بهداشت و درمان دیلم، «عبدالحسین ناصری» ظهر امروز در بیست و هفتمین نشست ستادی و مدیریتی شبکه اظهار کرد: با توجه به بازدید تیم کارشناسان وزارت بهداشت از شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها باید شبکه و واحدهای محیطی اعم از خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی آمادگی لازم برای این بازدید را داشته باشند.

وی افزود: همه‌ی مستندات در واحدهای ستادی و محیطی موجود است و فقط به یک جمع‌بندی و بررسی نواقص نیاز داریم که بایدی همه‌ی واحدها همت و این مستندات تکمیل و جمع‌بندی شوند.

رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان دیلم افزود: همه‌ی مراکز و خانه‌های بهداشت، برنامه‌ی عملیاتی دارند و مشکلی در این‌ زمینه وجود ندارد.

ناصری از مسئولان واحدهای ستادی خواست تا برنامه‌ی عملیاتی واحد خود به‌همراه اهداف و سیاست‌های کلی معاونت بهداشتی را در اختیار واحد گسترش شبکه قرار دهند.

وی از مسئول گسترش شبکه خواست تا داروهای اورژانسی و قفسه‌های اورژانس اعم از اتاق پزشک و اورژانس مراکز بهداشتی درمانی را کنترل کنند.

رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان دیلم از واحد گسترش شبکه خواست تا وضعیت خانه‌های بهداشت سنجیده شود و لیستی از تجهیزات اصلی و کاربردی خانه‌ی بهداشت را به رئیس شبکه گزارش کند.

ناصری افزود: امور عمومی یک بررسی روی نیازها و ملزومات مورد نیاز دو ماهه‌ی خانه‌های بهداشت و مراکز انجام دهد و ملزومات دو ماهه‌ی هر خانه‌ی بهداشت بصورت یک بسته در اختیار بهورزان قرار گیرد.

وی تهیه‌ی گزارش کاملی از وضعیت تعمیرات و تأسیساتی مراکز و خانه‌های بهداشت را خواستار شد.

رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان دیلم گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال باید خود را برای ایام نوروز آماده کنیم و برنامه‌ریزی مناسبی برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی داشته باشیم.

ناصری هم‌چنین تکمیل و جمع‌بندی مستندات مربوط به برنامه‌ی عملیاتی و اهداف و سیاست‌های کلی معاونت بهداشتی و شبکه، جلسات ماهیانه‌ی بازآموزی بهورزی، کمیته‌ی پزشک خانواده و بیمه‌ی روستایی، کمیته‌ی تجزیه تحلیل آماری، کمیته‌ی نیازسنجی آموزشی، پایش‌های محیطی و پسخوراندها هم‌چنین مستندات مربوط به جلسات ماهیانه سرپرستان و ستادی توسط واحد گسترش شبکه را خواستار شد.

انتهای پیام

کد N134757

وبگردی