آفتاب

دایر شدن بازارچه‎های صنایع دستی برای مهمانان نوروزی لرستان

دایر شدن بازارچه‎های صنایع دستی برای مهمانان نوروزی لرستان

رئیس سازمان میراث فرهنگی لرستان از دایر شدن بازارچه‎های صنایع دستی برای مهمانان نوروزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، سید قاسم قربانی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی استان اظهارکرد: ستاد هماهنگی و خدمات سفر مصوبه دولت را اخذ و جایگاه قانونی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه کلیه سازمان‎ها و ادارات کل استان‎ها، اعضای ستاد استانی هماهنگی خدمات سفر نوروزی هستند، اضافه کرد: ستاد استانی 14 وظیفه برعهده دارد که برنامه‎ریزی منطقه‎ای جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران، اجرای سیاست‎های کلی و برنامه‎های ابلاغی ستادهای مرکزی، ارائه پیشنهادهای کاربردی به ستاد مرکزی جهت بهبود روش‎ها، استفاده از ظرفیت‎های شورای برنامه ‎ریزی استان و کارگروه گردشگری استان جهت تقویت مسافران استان، معرفی توانمندی‎های استان، شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدات، فرصت‎ها و... از جمله این وظایف هستند.

قربانی ادامه داد: چنانچه مصوبات دولت را در راستای ستاد اجرایی نکنیم قصور شده و نیاز است که اداره آبفا، توزیع برق و سایر ادارات همکاری لازم را با ما داشته باشند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی لرستان با اشاره به اینکه نباید امسال به ‎صورت جزیره‎‎ای عمل شود، افزود: نیاز است تمام ستادهای نوروزی در یک محل استقرار یابند و کمپ‎هایی که در یک منطقه مستقر باشند روی آنها پوشش انتظامی داشته باشیم.

وی از دایر کردن بازارچه‎های صنایع دستی در کنار قلعه خبرداد و گفت: در این بازارچه سوغات محلی استان نظیر روغن حیوانی، عسل و فرش نیز عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

کد N134431

وبگردی