آفتاب

تاخیر در اتمام پروژه‌های عمرانی باعث افزایش هزینه می‌شود

تاخیر در اتمام پروژه‌های عمرانی باعث افزایش هزینه می‌شود

فرماندار کوثر گفت: زیرساخت‌های سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است.

فرماندار کوثر گفت: زیرساخت‌های سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است.

به گزارش ایسنا؛ علیرضاحسینی در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی کوثر افزود: تاخیر در اتمام پروژه‌های عمرانی علاوه بر افزایش هزینه و بار مالی به دولت، باعث مستهلک شدن آنها و تضییع حقوق مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: بخشی از پیشرفت و تحول کوثر در گروی تخصیص به موقع اعتبارات و اجرای پروژه‌های نیمه تمام است.

حسینی از سرمایه گذاران خواست با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های سرمایه گذاری در این شهرستان و حمایت‌های همه جانبه از آنها سرمایه خود را برای توسعه، عمران و آبادانی این خطه به کار بگیرند.

وی عمده قابلیت کوثر را در زمینه کشاورزی دانست و اظهارکرد: سرمایه گذاری در این حوزه نیازمند جذب اعتبارات و مساعدت بالایی است.

حسینی همچنین با اشاره به وجود بسترهای مناسب برای ایجاد اشتغال در شهرستان کوثر گفت: با وجود برخی واحدهای تولیدی و صنعتی می توان با مدیریت درست گام‌های مثبتی در این زمینه برداشت.

وی اشتغال زایی را از سیاست‌های کلان دولت دانست و اظهار امیدواری کرد با کمک دستگاه‌های مرتبط و بخش خصوصی این امر در این شهرستان نیز تحقق یابد.

فرماندار کوثر افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر روستاهای این شهرستان از امکانات شهرها از جمله راه، گاز طبیعی، آب سالم و بهداشتی، برق و تلفن برخوردار هستند و این امر موجب شده نرخ مهاجرت روستاییان با کاهش چشمگیری همراه باشد.

انتهای پیام

کد N134413

وبگردی