آفتاب

نماینده مردم زنجان رویکرد حمایتی دولت را از تولید امیدوارکننده خواند

نماینده مردم زنجان رویکرد حمایتی دولت را از تولید امیدوارکننده خواند

زنجان- ایرنا- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی معتقد است که رویکرد دولت یازدهم در حمایت از تولید ملی و رسیدگی به وضعیت اشتغال بسیار امیدوار کننده است.

ˈ محسن علیمردانی ˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حمایت از تولید ملی می تواند وضعیت نابسامان اشتغال در کشور را بیش از گذشته متحول کند.

وی یادآورشد: بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی لایجه بودجه 93 توجه دولت تدبیر و امید را نسبت به مقوله مهم حمایت از تولید ملی مناسب ارزیابی کردند.

علیمردانی افزود: طی سال های گذشته تولید ملی چندان رونقی نداشت و بودجه تخصیصی به این حوزه نیز بسیار ناچیز بود و این موضوع پس از بحث و بررسی و ارائه نظرات کارشناسی شده چشم انداز بهتری را ترسیم کرده است.

وی اظهار کرد: تولید ملی نیازمند برنامه ریزی منسجم، هدفمند و ارایه راهکارهای اصولی و منطقی است و تحقق آن بسیاری از مشکلات و معضلات فعلی را رفع می کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده کشور در حوزه های گوناگون به ویژه بخش اقتصادی توجه بیشتر به تولید ملی ضروری است.

وی یادآور شد: تعامل نزدیک و مستمر مجلس شورای اسلامی، نهادهای متولی و حضور بخش خصوصی می تواند بستر مناسبی را برای شتاب بخشی تولیدات ملی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کند.

علیمردانی افزود: رفع مشکلات کنونی کشور در سایه همدلی و وحدت و انسجام بیشتر بین مسوولان و مردم امکانپذیر است و تحقق آن آثار مطلوبی را به همراه دارد.

596/7320/ 1495
کد N134301

وبگردی