آفتاب
بوناچیچ:

برخی بازیکنان فکرشان با تیم نیست/ آخرین شانس را پیش رو داریم

برخی بازیکنان فکرشان با تیم نیست/ آخرین شانس را پیش رو داریم

سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه بازیکنان تمام تمرکزشان روی بازی کردن نیست گفت: با این حال در مقابل سپاهان فقط باید پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، لوکا بوناچیچ سرمربی مس کرمان چهارشنبه شب در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جام حذفی را به راحتی از دست دادیم، خیلی امیدوار بودم که جام را در خانه بالای سر ببریم که نتوانستیم.

وی ادامه داد: وقتی فیلم بازی را دیدم متوجه شدم خودمان مقصر باخت بودیم و قدر این فرصت را ندانستیم.

بوناچیچ با اشاره به کم کاری چند بازیکن در فینال افزود: چهار پنج بازیکن اصلا در حد خودشان نبودند، شاید بازیکنان با توجه به شرایط تیم به فکر انتقال باشند و تمرکز به روی بازی خود ندارند.

وی افزود: دوست دارم بازیکنانم با تمام تلاش بازی کنند و هیچ کاستی نداشته باشند.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: اگر فردا پیروز شویم روی کاغذ شانس بقا داریم و حداقل به پلی آف برویم و امیدوارم در بازی فردا موفق شویم.

وی تصریح کرد: اینکه بگوییم می خواهیم ببریم و باید ببریم دردی از ما دوا نمی کند ، باید خودمان را باور داشته باشیم.

بوناچیچ ادامه داد: فردا آخرین واگنی است که می توانیم سوار شویم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم چون اگر بازی فردا را ببریم بازی های بعدی معنا پیدا می کند در غیر اینصورت سه بازی آینده هیچ ارزشی ندارد.

لوکا بوناچیچ در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا در بازی فینال از حسینخانی در قلب دفاع مانند چند بازی گذشته استفاده نشد گفت: زمانی که حسینخانی در دفاع بازی می کرد در خط هافبک به مشکل برمی خوردیم و در طراحی ضعف داشتیم.

وی افزود: ما از 20روز قبل از بازی فینال شیث را زیر نظر مربی بدنساز آماده کردیم تا بتوانیم از وی در خط دفاع استفاده کنیم ولی خیلی خوب کار نکرد.

لوکا ادامه داد: در بازی فینال حسینخانی ضعیف تر از رضایی عمل کرد و اصلا توقع چنین بازی را از وی نداشتم.

بوناچیچ با اشاره به اینکه برخی بازیکنان فکرشان با تیم نیست افزود: باتوجه به شرایط حساس تیم بازیکنی قبل از بازی با تیم گسترش فولاد نزد من آمد تا اجازه بگیرد به عروسی برود و این نشان می دهد که اصلا تمرکزش روی بازی نیست.

لوکا بوناچیچ با انتقاد شدید از مسولین فدراسیون و برگزار کنندگان فینال جام حذفی گفت: در تمامی فینال ها دو تیم بازی می کنند و در همه جای دنیا به تیم بازنده هم به عنوان یادبود مدالی داده می شود که نمی دانم مسولین این قانون را از کجا آورده اند که هیچ نشانی به تیم بازنده ندهند به هر حال دو تیم در فینال بودند و برای مسولین متاسفم.

وی ادامه داد: حتی مصاحبه مطبوعاتی هم در بعد از بازی نداشتیم که این هم برای من جالب بود.

 

کد N134269

وبگردی