آفتاب

نماینده مجلس:برای نخستین باربودجه پیشنهادی دولت کمترین تغییر را داشت

نماینده مجلس:برای نخستین باربودجه پیشنهادی دولت کمترین تغییر را داشت

کرمان - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای نخسیتن بار کمتر از سه درصد در بودجه پیشنهادی دولت تغییرات داشتیم که باید از همه دولت مردان بویژه رییس جمهوری و معاونان وی تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، شهباز حسن پور شامگاه چهارشنبه درنشست شورای اداری استان کرمان افزود : رویکرد بودجه 93 با رویکرد بسیار مثبت دولت، قانون مداری دولت وهماهنگی دیوان محاسبات کشور ونمایندگان محقق شد.

وی اظهارکرد: این رویکرد مثبت وقانون مدارانه موجب شد که لایحه بودجه امروز در وقت مناسبی به سرانجام رسید وهماهنگی وانسجام بسیار خوبی دربحث بودجه سال 93 بود.

نماینده مردم سیرجان وبردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که امسال در بحث بودجه داشتیم کلمه به کلمه آن با هماهنگی و نظر دیوان محاسبات نوشته شده است.

حسن پور ادامه داد: یکی از کارهای بسیار خوب فاز دوم هدفمندی بود و این جراحی اقتصادی می بایست انجام می شد وکلیات آن شکل گرفت که امیدواریم با همکاری همه دلسوزان نظام فاز اول آن که به تعبییر رهبر معظم انقلاب مثل یک ساختمانی بود که زیر برف بود و لازم بود یک پاکسازی انجام شود تا از زیر برف بیرون بیاید.

وی گفت: فاز دوم هدفمندی یارانه ها با رویکردی که هم دولت و هم مجلس داشت به بحث درمان وسلامت مردم و تولید بیشتر معطوف بود و این دو مورد به صورت پر رنگ دیده شده است.

حسن پور افزود: بحثی که امید است دولت به آن جامعه عمل بپوشاند پرداخت یارانه ها به افرادی است که نیازمند کمک هستند، نه قرار باشد به گونه ای باشد که خدایی ناکرده تزریق نقدینگی را در جامعه داشته باشیم و در پی آن شاهد تورم باشیم.

وی تاکید کرد: یکی از جاهایی که باید فرمایشات رهبر انقلاب را به صورت ویژه در آن دنبال کنیم استان کرمان است، چرا که کرمان بهشت معادن دنیا و استانی است که در بیش از 10 فاکتور رتبه اول کشور را داراست و در بحث فولاد، مس و کشاورزی جا برای کار دارد و از طرفی در زمینه توسعه سیاسی مردم نمره قابل قبولی گرفته اند هم به خاطر حضور در انتخابات وهم شرکت در راهپیمایی 22 بهمن.

وی بیان کرد: استاندار در کنار نشست های شورای اداری در شهرستان ها سرمایه گذاران را دعوت می کند تا مشکلات خود را بیان کنند و برای هر مشکل هم نسخه ای پیچیده می شود.

حسن پور افزود: به تنهایی استاندار نمی تواند کاری کند و باید همه مسوولان به عنوان یک تکلیف پا به عرصه بگذارند زیرا تنها راه نجات کشور و رسیدن به آرامشی برای مردم، استفاده از همه ظرفیت ها است. ک/2

7444/2624/536
کد N134008

وبگردی