آفتاب
صالحی:

رمز جاودانگی ایران اسلامی را باید در رشادت‌های ایثارگران جستجو کرد

رمز جاودانگی ایران اسلامی را باید در رشادت‌های ایثارگران جستجو کرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: رمز جاودانگی و نامیرایی ایران اسلامی را باید در رشادت‌های ایثارگران جستجو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای نیروگاه اتمی و شهدای هسته ای کشور ظهر چهارشنبه با حضور مسئولان استان بوشهر و معاون انرژی اتمی کشور در بوشهر برگزار شد که پیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران توسط رئیس نیروگاه اتمی بوشهر در این مراسم خوانده شد.

علی اکبر صالحی در این پیام اورده است: برگزاری یادواره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تابناک شهدای صنعت هسته ای کشور مجاهدتی در خور ستایش و تحسین برای وقوف نسل امروز و فردای ایران از رشادت فرزندان این ملت است.

وی اضافه کرد: امروز به برکت خون‌های آن شهان آسمانی است که خدمتگزاران نظام اسلامی در جبهه دیپلماسی، پنجه در پنجه قدرت‌های جهان می‌افکنند و با دفاع از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، نظام ظالمانه و غیر عادلانه موجود در صحنه جهانی را به چالش می‌کشند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: شایسته است تا از رهگذر به‌کارگیری ابزارهای فرهنگی و به واسطه تولید آثار فاخر هنری، این حقیقت تاریخی بر همگان بویژه نسل جوان تبیین و تشریخ شود که راز و رمز جاودانگی و نامیرایی ایران اسلامی را باید در رشادت‌های ایثارگرانی جستجو کرد که از تن خویش، سدی انسانی در برابر یورش دشمن اهریمنی بستند و همه ناظران و تحلیل‌گران نظامی و سیاسی را به شگفتی واداشتند.

وی تاکید کرد: برای خانواده بزرگ صنعت هسته ای کشور، مایه مباهات است که از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا برهه حساس کنونی متخصصان و تلاشگران این صنعت پرافتخار ملی در میانه کارزار جهاد و شهادت حاضر بوده و تنها ناظر مجاهدت های دیگر طبقات و اقشار جامعه نبوده‌اند.

صالحی افزود: امید است با تلاش مضاعف و کوشش مستمر برای تامین منافع ملی ایران و تحقق مصالح نظام اسلامی، بخش کوچکی از دین خود را به پیشگاه آن ستارگان همیشه جاودان ادا کنیم.

کد N133962

وبگردی