آفتاب

استاندار تهران از توجه هیات دولت به مشکلات پایتخت قدردانی کرد

استاندار تهران از توجه هیات دولت به مشکلات پایتخت قدردانی کرد

تهران بزرگ – استاندار تهران از اقدام هیات دولت برای تشکیل کمیسیونی متشکل از برخی وزرای دولت، استاندار، شهردار و رییس شورای شهر تهران برای بررسی مشکلات پایتخت تقدیر کرد.

ˈسید حسین هاشمیˈ چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، دعوت از مدیران ارشد استان تهران از جمله استاندار، شهردار و رییس شورای شهر تهران به هیات دولت برای بررسی مشکلات پایتخت را نشان دهنده عزم جدی دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات عنوان کرد.



مقام عالی استان حل مشکلات تهران را نیازمند همکاری همه بخش های ملی و استانی دانست و گفت: حل مسائل پایتخت نیازمند انسجام و همگرایی بیشتر همه دستگاه های استانی و ملی است.



وی خواستار اصلاح وضعیت زیست محیطی تهران شد و گفت: استفاده از هوای پاک حق شهروندان است و باید برای تحقق آن تلاش شود.



هاشمی، گسترش دولت الکترونیک، ناوگان حمل و نقل عمومی و استفاده از سوخت های با استاندارد بالا را در دستور کار دولت برای حل مشکلات پایتخت عنوان کرد.



استاندار تهران، محمد باقر قالیباف شهردار و همچنین احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران امروز چهارشنبه در هیات دولت حضور یافته و گزارش خود درباره وضعیت پایتخت را به رییس جمهوری، وزرا و معاونین وی ارایه کردند.



کاهش آلودگی هوای تهران و افزایش نظارت ها برای جلوگیری از گسترش بیشتر آن در کنار بررسی موضوع انتقال پایتخت در نشست امروز هیات دولت بررسی شد.



تهرام564/9191/ 1539
کد N133878

وبگردی