آفتاب

تاکید فرماندار کرج بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری این کلانشهر

تاکید فرماندار کرج بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری این کلانشهر

فرماندار شهرستان کرج از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری مرکز استان البرز برنامه‌ریزی و تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر محمدتقی ایرانی، امروز(30 بهمن)، در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان گفت: کرج دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است، اما زیرساخت‌های لازم را برای حضور گردشگران و مسافران را نداشته که لازم است به این مهم توجه بیشتری شود.

وی افزود: ساماندهی بسترهای گردشگری می‌تواند در جذب بیشتر گردشگر تأثیرگذار بوده و توسعه اقتصادی را نیز برای کرج به همراه داشته باشد.

فرماندار کرج تصریح کرد: کرج دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیاری بوده که یکی از مهم‌ترین آنها جاده چالوس است، به طوری که در ایام عید شاهد حضور گردشگران بسیاری هستیم، لذا لازم است تا بسترهای خدمات‌رسانی به مسافران را توسعه داده و برای جذب بیشتر گردشگر برنامه‌ریزی ویژه داشته باشیم.

ایرانی با تأکید بر این‌که دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های مدون و منسجمی در این حوزه داشته باشند، افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری کرج باید در دستور کار قرار دستگاه‌های مختلف به ویژه نهادهای مرتبط قرار داشته تا مردم بیش از پیش با این جاذبه‌ها آشنا شوند.

معاون استاندار البرز با اشاره به افزایش مسافرت‌های درون و برون‌شهری در ایام پایانی سال، گفت: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم در حوزه حمل و نقل باید تمهیدات اساسی را جهت کاهش و کنترل ترافیک در این کلانشهر انجام دهیم.

ایرانی در پایان با تأکید بر وجود تنوع فرهنگی در کرج گفت: هویت فرهنگی کرج نادیده گرفته شده است و مسئولان فرهنگی به این مهم نپرداخته‌اند، لذا لازم است در این زمینه و معرفی هویت فرهنگی کرج اقدامات اساسی انجام شود.

انتهای پیام

کد N133729

وبگردی