آفتاب

مشکلات کانون‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری آسیب‌شناسی شود

مشکلات کانون‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری آسیب‌شناسی شود

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات کانون‌های گردشگری در راستای برنامه‌ریزی برای رفع آنان آسیب‌شناسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری، گودرز امیری در کارگروه ستاد تسهیلات نوروزی استان از اعضای این ستاد خواستار آسیب‌شناسی مشکلات سال‌گذشته کانون‌های گردشگری استان در راستای برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات برای رسیدن به نتیجه مطلوب‌تر شد.

وی با تاکید بر اهمیت به روزرسانی نقشه معرفی نقاط گردشگری استان افزود: باید در این نقشه همه اطلاعات مربوط به نقاط گردشگری، اماکن اقامتی و رفاهی به مسافران نوروزی ارائه شود.

امیری اظهارکرد: زمانی که ایرادات نقشه توسط میراث فرهنگی و گردشگری استان بررسی، رفع و اطلاعات کمیته جمع‌بندی شد، نتیجه نهایی به چاپ برسد.

وی با اشاره به کمبود امکانات رفاهی در کانون‌های گردشگری استان، تصریح‌کرد: می‌طلبد دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با توجه بیشتر به مکان‌های هدف گردشگری، شرایط مطلوب از جمله بازسازی سرویس‌های بهداشتی، گذاشتن کشیک، بازسازی جاده‌ها و غیره را برای میهمان‌های نورورزی فراهم کنند.

امیری با تاکید بر لزوم حفظ پاکیزگی محیط‌زیست و فضای شهرها گفت: باید شهرداری‌ها در جمع‌آوری زباله‌ها و نظافت معابر در این ایام دقت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت کاهش آمار تصادفات در ایام نوروز، تصریح‌کرد: باید تلاش شود با نصب تابلو نقاط حادثه‌خیز، جاده‌های استان را به مسافران معرفی کرد چرا که آشنایی مسافران با جاده‌های استان نقش موثری در کاهش آمار تصادفات دارد.

انتهای پیام

کد N133447

وبگردی