آفتاب
یک استاد دانشگاه رشته معماری:

توسعه پایدار همراه با معماری جدید، نیاز جامعه امروزی است

توسعه پایدار همراه با معماری جدید، نیاز جامعه امروزی است

یک استاد دانشگاه رشته معماری گفت: توسعه پایدار همراه با معماری جدید، نیاز جامعه امروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، دکتر سید محسن حبیبی از فعالان عرصه معماری و شهرسازی در سمینار علمی بومی سازی نظریه‌های جدید در شهرسازی ایران، «به سوی شهر پایدار» که به همت انجمن علمی دانشجویی معماری و مهندسی عمران دانشگاه رازی در سالن آمفی تئاتر شهید دکتر شهریاری دانشکده علوم برگزار شد، در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه رازی طی سخنانی گفت: در دوران گذشته دانشکده معماری در ایران بسیار کم بود و اساساً به معماری و عمران شهرها اهمیتی داده نمی‌شد اما امروزه شاهد گسترش این مراکز هستیم که این امر مبارکی است.

این استاد معماری و شهرسازی در ادامه افزود: زنجیره توسعه پایدار در کشور با گسترش معماری روز در شهرها تکمیل می‌شود و شهرهای ما شاهد بومی سازی شیوه‌های جدید در توسعه عمرانی خواهند بود.

حبیبی تصریح کرد: شهر کرمانشاه به سبب موقعیت تاریخی و اقلیمی که دارد مستعد رشد و توسعه همه جانبه می‌باشد و ان شاءالله بزودی شاهد تاسیس دانشکده معماری در دانشگاه رازی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: هر شهری از نظر زیرساخت‌های عمرانی باید بر اساس عملکردهای علمی و فنی پایه ریزی شود و امیدوارم مسئولین استانی در این زمینه از مشاوره اساتید دانشگاه و دانشجویان بهره مناسب را ببرند.

انتهای پیام

کد N133439

وبگردی