آفتاب

خبرهایی از اسکیت آذربایجان‌شرقی

خبرهایی از اسکیت آذربایجان‌شرقی

۲ اسفند تبریز میزبان مرحله نهایی لیگ بر‌تر این لاین هاکی بانوان خواهد بود./ کلاس مربیگری درجه ۳ اسکیت هاکی در تبریز در برگزار می‌شود./ این دوره از کلاس‌ها پس از سال‌ها در تبریز برگزار می‌شود.

ایلنا: دوم اسفند به میزبانی هیات اسکیت آذربایجانشرقی مرحله نهایی لیگ بر‌تر این لاین هاکی بانوان در تبریز برگزار خواهد شد.
به گزارش ایلنا دور پایانی این رقابت‌ها در سالن پارالمپیک مجموعه ورزشی جانبازان، جنب مجموعه ورزشی کوثر بانوان تبریز از ۸ صبح الی ۱۶ عصر‌‌ همان روز برگزار خواهد شد.
تا پایان دور سوم آکادمی اسکیت تبریز در رده سوم مرحله دوم لیگ بر‌تر این لاین هاکی بانوان قرار دارد.
تیم غزال ورامین صدرنشین مرحله دوم لیگ بر‌تر این لاین هاکی بانوان شد و آکادمی اسکیت تبریز در رده سوم مرحله دوم لیگ بر‌تر این لاین هاکی بانوان قرار گرفت.
در این رقابت‌ها در مرحله دوم آکادمی اسکیت تبریز ابتدا با تیم غزال ورامین صدرنشین مرحله دوم ۲ بر۲ مساوی کرد و در بازی دوم خود ۴ بر صفر تیم انقلاب ب را از پیش روی برداشت.
با اتمام مرحله دوم رقابت‌ها تیم غزال ورامین و انقلاب الف با ۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم جای دارند و تیم آکادمی اسکیت تبریز با ۴ امتیاز در رده سوم است و انقلاب ب با ۲ امتیاز در رده چهارم است.
در رده بندی پایان لیگ بر‌تر بازیکنان، مهسا سعیدی از تیم آکادمی اسکیت تبریز با ۴ گل زده در رده سومی جدول بازیکنان جای دارد.
- برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه ۳ اسکیت هاکی در تبریز
همچنین کلاس‌های مربیگری درجه ۳ اسکیت هاکی بانوان و آقایان و اسیک سرعت آقایان و بانوان به میزبانی تبریز بهمن و اسفند برگزار می‌شود.
بر پایه همین گزارش کلاس مربیگری درجه ۳ اسکیت هاکی در بخش عملی از ۲۹ بهمن در سالن امام علی تبریز آغاز شده و کلاسهای تئوری آن نیز از ۳ اسفند در پایگاه قهرمانی برگزار خواهد شد.
همچنین کلاسهای تئوری مربیگری درجه ۳ اسکیت سرعت آقایان و بانوان از ۳ اسفند در پایگاه قهرمانی آغاز می‌شود و مربیان شرکت کننده در این کلاس‌ها از ۶ اسفند در سالن امام علی تبریز دوره‌های عملی آن را طی خواهند کرد.
این دوره از کلاس‌ها پس از سال‌ها در تبریز برگزار می‌شود.
بیش از ۵۰ مربی در این کلاس‌ها حضور دارند.

کد N133327

وبگردی