آفتاب

بدون مشارکت مردم مشکل اعتیاد در کشور حل شدنی نیست

بدون مشارکت مردم مشکل اعتیاد در کشور حل شدنی نیست

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با موادمخدر استان اردبیل گفت: بدون مشارکت مردم مشکل اعتیاد در کشور حل شدنی نیست و تامین مسکن و ایجاد اشتغال و بیمه بهبود یافتگان باید در اولویت کار مسئولان باشد.

به گزارش ایسنا، الله شکر فخیمی در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر مشگین شهر گفت: بدون مشارکت مردم مشکل اعتیاد در کشور حل شدنی نیست و تامین مسکن و ایجاد اشتغال و بیمه بهبود یافتگان باید در اولویت کار مسئولان باشد.

وی افزود: نبود نظارت بر این مرکز علاوه بر تشدید اعتیاد موجب بروز دیگر ناهنجاری‌های اجتماعی در این مراکز شده است.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از وضعیت نامناسب کمپ‌های ترک اعتیاد در مناطق مختلف این استان انتقاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بر اساس قانون پنجم توسعه 40 درصد از مردم استان باید در مقابله این پدیده شوم اعتیاد ایمن سازی شوند از همکاری سه هزار و 500 حلقه صالحین بسیج سپاه، انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد برای آموزش همگانی مردم استان خبر داد.

وی مداخلات پزشکی توسط عطاران و تعدادی از باشگاه‌های ورزشی را از دیگر مشکلات این بخش دانست و افزود: نظارت و بازرسی در این گونه اماکن تشدید می شود.

وی اظهار کرد: به زودی خودروهای مصادره شده قاچاقچیان برای استفاده در اختیار پلیس و ستادهای مبارزه با موادمخدر شهرستان های استان قرار می گیرد.

انتهای پیام

کد N133209

وبگردی