آفتاب

انسداد محور حمیل به ایلام در پی ریزش‌کوه

انسداد محور حمیل به ایلام در پی ریزش‌کوه

محور حمیل به ایلام در انتهای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه و ابتدای حوزه استحفاظی استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود شد.

زاهدین چشمه‌خاور سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه گفت: وجود ترانشه و کوه‌های صعب‌العبور در این منطقه و نیز بارش‌های اخیر موجب شد صبح امروز(چهارشنبه 30 بهمن) کوه ریزش کند که در پی این ریزش نزدیک به 3000 مترمکعب سنگ و گل ولای سطح محور را پوشاند.

به گفته چشمه‌خاور برای جابجایی این حجم بالای ریزش و مصالح ریخته شده که غالبا از جنس سنگ هستند نیاز به دستگاه بولدوز بود که از همان ساعات ابتدایی نیروهای راهداری در محور مستقر شده و ماشین‌آلات به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح‌کرد: نیروهای راهداری از همان ساعات ابتدایی مشغول پاکسازی محور هستند و راه فرعی نیز به منظور تردد اضطراری وسایط نقلیه این محور ایجاد کردند تا وسایط نقلیه با ایمنی بیشتری از این مسیر عبور داده شوند.

سرپرست راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد کار پاکسازی محور تا بعدازظهر امروز و قبل از تاریکی هوا انجام شود.

وی با اشاره به تردد اندک وسایط نقلیه در این محور در ساعات ابتدایی صبح، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این ریزش تلفات جانی در پی نداشت.

انتهای پیام

کد N132941

وبگردی