آفتاب

کشف بیش از 2 تن عسل قلابی در خوانسار

کشف بیش از 2 تن عسل قلابی در خوانسار

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار از کشف دو تن و 500 کیلوگرم عسل غیربهداشتی و تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه اصفهان، سرهنگ ولی اروجی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی وانت نیسان با بار عسل مشکوک شده و با توجه به اینکه راننده خودرو هیچگونه مجوز بهداشتی برای حمل بار خود نداشت، آن را توقیف و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، تعداد 89 حلب عسل به وزن تقریبی دو تن و 500 کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی خوانسار با اشاره به تقلبی بودن این محموله گفت: با حضور بازرسان شبکه بهداشت شهرستان از عسلهای موجود نمونهبرداری به عمل آمد که پس از انجام آزمایشات، مشخص شد عسل‌های توقیفی با استانداردهای لازم مطابقت نداشته و تمامی آنها غیربهداشتی هستند.

وی اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف بیش از سه تن مواد مخدر در شهرضا

هم‌چنین فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف بیش از سه تن انواع مخدر در 11 ماهه سال جاری توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حمید امیرخانی اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر ویژه و طرح‌های تشدید کنترلی که تمام عوامل انتظامی این فرماندهی به خصوص در کنترل محورهای ارتباطی و شریان‌های ترانزیت مواد مخدر در جاده‌های منتهی به شهرستان اجرا کردند، طی 11 ماهه امسال بیش از سه تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اجرای بیش از دو هزار عملیات ویژه توسط ماموران این فرماندهی در مبادی ورودی و ایست و بازرسی‌ها افزود: در این مدت 20 باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر شناسایی و منهدم و چندین دستگاه خودروی سورای سبک و سنگین از آنان توقیف شد.

امیرخانی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان گفت: در راستای سالم سازی محیط‌های اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده از عناصر توزیع کننده مواد افیونی، چندین مرحله طرح منطقه‌ای اجرا شد و عاملان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان نیز شناسائی و دستگیر شدند.

انتهای پیام

کد N132939

وبگردی