آفتاب

تیم ایران برای اولین باردرمسابقات جهانی کیک بوکسینگ حاضرمی شود

تیم ایران برای اولین باردرمسابقات جهانی کیک بوکسینگ حاضرمی شود

قزوین-ایرنا- سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان کشور گفت: برای نخستین بار سال آینده در رقابت های آسیایی و جهانی این رشته حضور پیدا می کنیم.

ˈافشین هادی چگینیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هنوز زمان دقیق و محل برگزاری این مسابقات مشخص نشده است ولی از حالا خود را برای حضور قدرتمند و شایسته در این پیکارها آماده می کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان پس از شش سال وقفه در ماه جاری به میزبانی قزوین، گفت: نفرات منتخب این رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان با اعلام اینکه اولین دوره اردوی آماده سازی این تیم روزهای پانزدهم و شانزدهم فروردین ماه سال آینده به میزبانی مازندران برگزار خواهد شد، اضافه کرد: 58 نفر شامل نفرات اول تا چهارم مسابقات قهرمانی کشور و 10 ورزشکار منتخب در این اردو حضور پیدا می کنند.

چگینی گفت: با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، تعداد رزمی کاران برای شرکت در اردوهای بعدی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان از شرکت تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان کشور در مسابقات بین المللی گرجستان در تیرماه سال آینده خبر داد و افزود: برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی و جهانی پنج دوره اردوی آماده سازی را برای تیم ملی تدارک دیده ایم.

7392/ 1644/506
کد N132833

وبگردی