آفتاب

مدیرکل جدید اطلاعات استان کرمانشاه منصوب شد

مدیرکل جدید اطلاعات استان کرمانشاه منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اطلاعات استان کرمانشاه با حضور وزیر اطلاعات و اعضای شورای تامین در استانداری برگزار شد.

ایلنا: براساس حکم مقام عالی وزارت اطلاعات، خراسانی به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان معرفی و از خدمات صدر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، وزیر اطلاعات در این مراسم گفت: مدیران نظام اسلامی سرمایه‌های کشور هستند. لذا این وزارتخانه همیشه به مدیران، حمایت‌های لازم را ارائه کرده و نقش حمایتی ویژه‌ای نسبت به آن‌ها داشته است.

حجت الاسلام علوی اظهار داشت: هماهنگی وزارت اطلاعات با سایر ارگان‌ها هدف اصلی در ماموریت‌ها و موفقیت‌های اجتماعی است و هم افزایی وزارت اطلاعات با سایر دستگاه‌ها برای مردم کشورمان خیر و برکت به همراه دارد.

وزیر اطلاعات، تدبیر در امور و حرکت بر مبنای عقلانیت و پرهیز از حب و بغض‌ها را رویه این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: این اقدامات، جامعه را در مسیر عقلانیت و معنویت قرار می‌دهد و پشتوانه‌ای برای امنیت اجتماعی خواهد بود.

وی تاکید کرد: وقتی مردم شاهد باشند که متولیان نظام با درایت و عقلانیت در پی تامین امنیت و رفع مشکلات آنان هستند حتما در صحنه‌های انقلاب، حضوری فعال خواهند داشت.

وزیر اطلاعات در ادامه به مساله بیکاری اشاره کرد و گفت: این معضل اجتماعی به همراه خود انواع هنجارشکنی‌ها را به همراه دارد.

وی ادامه داد: دولت به تنهایی قادر به رفع مشکل بیکاری نیست بلکه باید با فراهم کردن بسترهای امن برای حضور مردم و بخش خصوصی، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و چرخه روان اقتصادی را فراهم نماییم.

وزیر اطلاعات در پایان، امنیت پایدار استان کرمانشاه را ستودنی ارزیابی کرد و از تلاش و زحمات همه اعضای شورای تامین این استان قدردانی کرد.

کد N132454

وبگردی