آفتاب
با تایید شبكه بهداشت شهرستان خوانسار:

2 تن عسل کشف شده درخوانسار تقلبی بود

2 تن عسل کشف شده درخوانسار تقلبی بود

در بازرسی از یک وانت نیسان، تعداد 89 حلب عسل به وزن تقریبی دو تن و 500 كیلوگرم در خوانسار کشف و ضبط شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار استان اصفهان از کشف دو تن و ۵۰۰ کیلو گرم عسل غیر بهداشتی و تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان «سرهنگ» ولی اروجی اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی وانت نیسان با بار عسل مشکوک شده و با توجه به اینکه راننده خودرو هیچ گونه مجوز بهداشتی برای حمل بار خود نداشت آن را توقیف و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو، تعداد ۸۹ حلب عسل به وزن تقریبی دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم کشف شد.

این مقام مسئول با اشاره به تقلبی بودن این محموله بیان داشت: با حضور بازرسین شبکه بهداشت شهرستان از عسل‌های موجود نمونه برداری به عمل آمد که پس از انجام آزمایشات، مشخص شد عسل‌های توقیفی با استاندارد‌های لازم مطابقت نداشته و تمامی آن‌ها غیر بهداشتی و تقلبی هستند.

وی با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد گفت: پلیس به شهروندان توصیه می‌کند برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌شان در صورت مشاهده با فروشندگان و توزیع کنندگان موادغذایی غیربهداشتی و غیراستاندارد هرگونه سریعاً مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

کد N132451

وبگردی