آفتاب

برگزاری مسابقات اسکی الپاین دیپلمات های خارجی در پیست دیزین کرج

برگزاری مسابقات اسکی الپاین دیپلمات های خارجی در پیست دیزین کرج

کرج-ایرنا- چهارمین دوره مسابقات اسکی آلپاین دیپلمات های خارجی مقیم تهران نهم اسفند ماه سال جاری در پیست بین المللی دیزین کرج برگزار می شود.

رییس کمیته اتباع خارجی فدراسیون اسکی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در این رقابت ‏ها حدود 70 اسکی ‏باز دیپلمات شامل سفرا، کارداران و خانواده ‏های آنان در رشته مارپیچ بزرگ با هم به رقابت می ‏پردازند.

ˈ پیام محبیˈ افزود: از این تعداد 25 نفر اسکی ‏باز زن، 15 نفر نونهالان و مابقی مردان تشکیل می ‏دهند که محل اسکان و پذیرایی این دیپلمات ‏ها در هتل دیزین شهرستان کرج پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در این رقابت ‏ها دیپلمات های کشورهایی همچون اتریش، سوییس، روسیه ، بلژیک ، مصر ، آلمان ، کره جنوبی ، ژاپن و چک حضور دارند.

محبی گفت: این رقابت ها با همکاری، مجموعه پیست بین المللی دیزین و شرکت بامپاد انجام می شود.

وی یادآورشد: در دور قبلی این رقابت ها که در پیست بین المللی دیزین کرج برگزار شد ، ˈهانس تانرˈ کنسول کشور سوییس در بخش انفرادی قهرمان شد و در جمع تیمی اسکی بازان سفارت فرانسه رتبه برتر را کسب کردند.

وی، آشنایی هر چه بیشتر دیپلمات ها و اتباع خارجی مقیم تهران با صنعت گردشگری بویژه منطقه زیبای دیزین در ارتفاعات البرز را از جمله اهداف برگزاری این رقابت ها ذکر کرد.

به گفته محبی ، برگزاری این رقابت ها علاوه بر توسعه و رونق صنعت گردشگری فرصت خوبی برای تعامل و همکاری مشترک فرهنگی، اقتصادی و جذب سرمایه گذاران خارجی است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، پیست بین المللی دیزین در فاصله 85 کیلومتری شمال شرقی کرج قرار دارد.ک/3

694/ 691/ 605
کد N132291

وبگردی