آفتاب

حضور مردم در 22 بهمن پشتیبان تیم مذاکره کننده است

حضور مردم در 22 بهمن پشتیبان تیم مذاکره کننده است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بهترین پشتیبان تیم مذاکره کننده کشورمان با کشورهای 1+5 است .

به گزارش ایرنا ˈ محمد ناصر نیکبختˈ شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر که همزمان در همدان نیز برگزار شد، گفت: در راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران برای بار دیگر به جهانیان نشان داد که تمام قد پشتیبان انقلاب، نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: این حرکت مردم ایران به جهانیان نشان داد که باید با دیده احترام به ایران بنگرند و جایگاه واقعی ایران اسلامی در منطقه و جهان را درک کنند و بپذیرند.

استاندار همدان با اشاره به بازدید 13 هزار نفری مردم همدان از فیلم های جشنواره فجر گفت: با توجه به این استقبال و رویکرد مثبت مردم همدان به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقاضا داریم که جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به همدان بازگرداند.

نیکبخت تأکید کرد: معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان مأمور شده است تا پیگیری های لازم را برای بازگرداندن جشنواره فیلم کودک و نوجوان به همدان انجام دهد و خودم نیز به طور ویژه این موضوع را دنبال خواهم کرد.

وی در ادامه خواستار تسریع در تکمیل سینما فلسطین همدان شد و گفت: سینما فلسطین همدان مدت طولانی است که به دلیل تعمیر و بازسای تعطیل شده است و اداره کل ارشاد باید پیگیری های لازم را برای بازگشایی آن به کار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در ابتدای این آیین با اشاره به این که با حمایت استانداری همدان اکران همزمان فیلم های شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر در همدان روی داد، گفت: این اتفاق مدیون فضایی فرهنگی است که دولت تدبیر و امید برای همه مردم ایجاد کرده است تا در فضایی آکنده از شادی و نشاط قرار گیرند.

ˈخسرو بیاتˈ افزود: در طول برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر 20 فیلم از بخش های مختلف جشنواره در سینما قدس همدان اکران شد.

وی ادامه داد: وجود هنرمندان برجسته سینمای ایران در این جشنواره باعث شد تا 13 هزار همدانی از این فیلم ها دیدن کنند و چهار هزار و 828 نفر برگه نظر سنجی را تکمیل کنند.

این مقام مسوول تأکید کرد: در دهه فجر سال جاری دو هزار و 500 برنامه فرهنگی در استان همدان برگزار شد و همدان نشان داد که می تواند میزبان جشنواره های مختلف بین المللی در حوزه فرهنگی باشد.

7532/551/681
کد N131996

وبگردی