آفتاب

یک مقام عقیدتی سیاسی ارتش: نظام اسلامی عقب نشینی نمی کند

یک مقام عقیدتی سیاسی ارتش: نظام اسلامی عقب نشینی نمی کند

اصفهان-ایرنا- رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نظام اسلامی بر سر آرمانها استوار است و عقب نشینی نمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین بوذرجمهر احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب و محور همه گفت و گوی های نظام اسلامی و مردم ایران با جهان است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب می فرمایند سیاست کلی نظام اسلامی در قبال دنیا است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی اضافه کرد: دنیا باید این را بفهمد که با نظام مقدس جمهوری اسلامی جز با تواضع و فروتنی با زبان دیگری نمی تواند صحبت کند.

وی با اشاره به نقش ارتش در برقراری امنیت پایدار و پاسداری از مرزهای کشور اضافه کرد: ارتش از زبان رهبر معظم انقلاب مردمی ترین نهاد کشور قلمداد شده است.

وی با بیان اینکه عقیدتی سیاسی در کنار ارتش زمینه های خوبی را در بخش های مختلف فراهم کرده است، گفت: تقویت معنویت، بالابردن روحیه دینی و شکل گرفتن نیروی متدین بر اساس فرامین الهی از وظایف عقیدتی سیاسی ارتش است که با فرمان امام خمینی شکل گرفت.

وی گسترش فرهنگ قرآن و نماز را از اولویت های عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد و افزود:

در این راستا موفقیت هایی حاصل شده ولی کافی نیست و باید در این زمینه با تمام توان تلاش کرد.

ت/8114/ 607/ 1539
کد N131835

وبگردی