آفتاب

واگذاری بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل به بخش خصوصی

واگذاری بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل به بخش خصوصی

بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، «محمد ملاطفی» مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در جلسه‌ی واگذاری شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با اشاره به اینکه بزرگترین شهرک صنعتی استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد، افزود: این دومین شهرک صنعتی استان است که در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و در جهت مشارکت بخش خصوصی در اداره‌ی امور شهرک‌ها واگذار می‌شود.

وی افزود: این شهرک با مساحتی بالغ بر 600 هکتاری بزرگترین شهرک صنعتی استان است که امکانات زیر‌بنایی آن تکمیل بوده و همه‌ی امور مربوط به اداره، حفظ و نگهداری از تأسیسات آن به صاحبان صنایع در قالب شرکت خدماتی واگذار شده است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: با یکدست کردن توانمندی‌های واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و گردآوری همه‌ی واحدهای صنعتی حول محور مدیریتی واحد ضرورت ایجاد تشکلی تحت‌عنوان شرکت خدماتی را ایجاب می‌کند.

ملاطفی خاطرنشان کرد: واگذاری مدیریت این شهرک به صاحبان صنایع سبب ایجاد حس تعاون و همکاری در میان واحدهای صنعتی می‌شود و شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل نیز بر همه‌ی فعالیت‌های این شرکت خدماتی نظارت می‌کنند.

انتهای پیام

کد N131754

وبگردی