آفتاب

صنایع نساجی همچنان با مشکلات دست به گریبان است

صنایع نساجی همچنان با مشکلات دست به گریبان است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با بیان اینکه صنعت نساجی همچنان با مشکلات زیادی دست به گریبان است گفت: زنجان دومین استان به لحاظ حجم صنایع نساجی در سطح کشور است.

جمشید انصاری روز سه شنبه در جریان بازدید از شرکت های نساجی استان افزود: مشکلات نساجی کشور به قدری است که تکالیفی در قانون بودجه برای حمایت و حل مشکلات آن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی و دسته بندی مشکلات صنایع نساجی یادآوری کرد: این کارگروه پس از بررسی مشکلات نساجی، نحوه برخورد با این صنعت در بخش های مختلف مالیاتی و بانکی را در قالب یک بسته حمایتی ویژه ای تدوین و برای دریافت حمایت های لازم به دولت ارائه خواهد کرد.

استاندار زنجان همچنین در بازدید از شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی با بیان اینکه این شرکت توانسته یکی از مشکلات جدی کشور در صنعت دام و طیور را حل کند، گفت: عملکرد این واحد کوچک نشان می دهند که کارهای بزرگ را می توان در ابعاد کوچکتر به گونه ای مثبت ساماندهی کرد.

انصاری با اشاره به اینکه شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در صنعت دام و طیور حرف اول را در کشور می زند افزود: این شرکت با ماشین آلات پیشرفته در دانش فنی و تجهیزات دامداری و شیردهی بی بدیل است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی در صنعت دام و طیور علاوه بر تقویت بازارهای داخلی در بازارهای منطقه ای هم نقش تاثیرگذاری دارد.

522/245
کد N131633

وبگردی