آفتاب

درخواست هواداران مس از بازیکنان/شما را به خدا سپاهان را ببرید

درخواست هواداران مس از بازیکنان/شما را به خدا سپاهان را ببرید

دیگر کار از امید و حرف های حماسی گذشته است و مس محکوم است که در بازی های این هفته های خود فقط برنده باشد و هیچ چاره دیگری هم ندارد.

سعید قرایی: باتوجه به پیروزی فجر شهید سپاسی مقابل ذوب آهن معادلات پائین جدول به شدت پیچیده تر شد و به نوعی آب پائین جدول با حضور تیم های بیشتر برای رقابت در راه فرار از سقوط به لیگ یک گل آلودتر شد.حالا هر تیمی که زرنگ تر باشد می تواند از این آب گل آلود ماهی خود را شکار کند. شاید خیلی ها پیروزی سپاسی مقابل ذوب آهن را به ضرر مس ارزیابی کرده باشند اما واقعیت امر این است از آنجا که مس بازی رودرو با فجر دارد، شرایط مس برای گرفتن این تیم به مراتب راحت تر است و حالا ذوب آهن نیز که استرس سقوط بیشتر این تیم را تهدید می کند، در بازی های آتی خود احتمال از دست دادن امتیاز را بیشتر از گذشته پیش روی خود می بیند.

همچنین راه آهن هم دو بازی دارد که به نوعی کاملا در خدمت مس محسوب می شوند.بازی های این تیم برابر پرسپولیس و ذوب آهن می تواند امتیازهایی را به نفع مس ردوبدل کند. داماش هم با ذوب آهن ، پرسپولیس و مس بازی دارد که نشان می دهد بازی های این تیم نیز به گونه ای است که احتمال اینکه این تیم در مرداب پائین جدول گرفتاری های بیشتری داشته باشد وجود دارد. سپاسی هم بازی رودرویی با مس دارد که نتیجه این بازی تاثیر بسیار مستقیمی روی معادلات پائین جدول می گذارد. این همه در حالی رخ می دهد و شرایط بازی ها در حالی به سود مس طرح ریزی شده است که این تیم باید در بازی های آتی خود فقط به پیروزی فکر کند. البته مس اگر در این چهار بازی ده امتیاز هم کسب کند می تواند به بقا و یا حداقل بازی در پلی آف لیگ برتر امید داشته باشد. از همین روست که در کرمان هیچ کس دلش نمی خواهد دیگر در این بازی ها به تساوی و یا باخت تیم مس فکر کند.

 کرمانی ها چاره ای ندارند جز اینکه در این چهار بازی به اندازه تمام فصل که برنده نشدند، پیروزی کسب کنند.هواداران مس که شاید با هیچ چیز به اندازه برد روز پنجشنبه برابر سپاهان روحیه خود را بازیابی نخواهند کرد، در این چند روز مداوم بازیکنان مس را قسم می دهند که دیگر در بازی با سپاهان اشتباه نکنند و همانقدر که در گلزنی دقت می کنند در گل نخوردن نیز حواسشان جمع باشد تا موقعیت آخر مس از دست نرود. باید قبول کرد که این بازی ها و به خصوص بازی برابر سپاهان بدون شک آخرین موقعیت واقعی مس محسوب می شود که هر اشتباه در آن دیگر هیچ فرصت جبرانی باقی نخواهد گذاشت. بازیکنان مس اگر همین بازی های چند هفته خود را انجام دهند و به جای از دست دادن موقعیت های گل آنقدر در زمین تمرکز داشته باشند که توپ های خود را به درون دروازه حریف وارد کنند، کسب هر 12 امتیاز این چهار بازی دور از دست نیست. به هرحال تیم ملی فوتبال ایران هم در راه جام جهانی موقعی از خواب بیدار شد و امتیازاتی را برای صعود کسب کرد که هیچکس گمانش را نمی کرد...چرا این اتفاق برای مس رخ ندهد؟

251 41

 

کد N131391

وبگردی