آفتاب
در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود؛

نشست علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی با عنوان اتحاد ملی و انسجام اسلامی

نشست علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی با عنوان اتحاد ملی و انسجام اسلامی

مفهوم‌شناسی انسجام اسلامی در آموزه‌های دینی، راهکارهای ارتقای انسجام اسلامی، هویت ملی و اتحاد ملی، آسیب‌ها و موانع اتحاد ملی از جمله محورهای این همایش است.

ایلنا: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: سومین نشست علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی با عنوان اتحاد ملی و انسجام اسلامی ۷ اسفند در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا یوسف زمانی هدف از برگزاری این همایش را ارتقا و رشد آگاهی‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی در گفتمان سازی مفهوم سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقویت اتحاد ملی و انسجام اسلامی اعلام کرد و افزود: مفهوم‌شناسی انسجام اسلامی در آموزه‌های دینی، راهکارهای ارتقای انسجام اسلامی، هویت ملی و اتحاد ملی، آسیب‌ها و موانع اتحاد ملی از جمله محورهای این همایش است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰۴ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که پس از بررسی هیئت داوران مقالات بر‌تر معرفی خواهند شد.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه اتحاد ملی و انسجام اسلامی دو روی یک سکه‌اند خاطر نشان کرد: هرگاه اتحاد ملی به صورت کامل تحقق یابد انسجام اسلامی نیز دست یافتنی خواهد بود.
وی یادآور شد: در این همایش بیش از ۷۰۰ دانشجوی ممتاز تحت حمایت حضور می‌یابند.

کد N131188

وبگردی