آفتاب
دوشنبه هر هفته:

سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی در خانه فرهنگ سلامت برگزار می‌شود

سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی در خانه فرهنگ سلامت برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی در خانه فرهنگ سلامت این سازمان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی در خانه فرهنگ سلامت این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دوشنبه هر هفته خانواده‌های کاشانی در خانه فرهنگ سلامت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف شرکت می‌کنند.

وی افزود: در این کارگاه‌های آموزشی که با حضور اساتید، کار‌شناسان و روان‌شناسان مجرب برگزار می‌شود، خانواده‌های کاشانی آموزش‌های لازم را با موضوعات مختلفی که در جامعه اتفاق می‌افتد آشنا می‌شوند.

به گفته وی، آشنایی خانواده‌ها با مباحث روان‌شناسی، برخورد رفتاری، اخلاقی، روحی، روانی، جسمی، اجتماعی، اقتصادی و ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان از اهداف برگزاری این سلسله نشست‌هاست.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، پرسش و پاسخ، ارائه نظرات، پیشنهادات، انتقادات، بررسی بیماری‌های روحی و روانی، اخلاقی و اجتماعی را از برنامه‌های این کارگاه‌های آموزشی برشمرد.

کد N131183

وبگردی