آفتاب

بهره‌برداری از ساختمان آتش‌نشانی روستای طرق بدون ماشین آتش‌نشان

بهره‌برداری از ساختمان آتش‌نشانی روستای طرق بدون ماشین آتش‌نشان

صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان، ساختمان آتش‌نشانی روستای طرق از توابع بخش کوهسرخ بدون داشتن هیچ‌ امکاناتی از جمله ماشین آتش‌نشانی و ... به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه‌ی خراسان، «رمضانی» بخشدار کوهسرخ در حاشیه‌ی این مراسم، گفت: اگرچه دو ساختمان آتش‌نشانی در دو دهستان بررود و برکوه به بهره‌برداری رسیده، اما فاقد امکانات لازم از جمله خودروی آتش‌نشانی است.

وی با بیان این‌که هرچند کلنگ ساختمان آتش‌نشانی روستای طرق در سال 87 به زمین زده شده، اما تا ابتدای سال به علت کمبود اعتبار تنها در حد نصب اسکلت بوده است، تصریح کرد: اگرچه این ساختمان با اعتبار 68 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، اما معتقدیم تا زمانی که خودرو نداشته باشد از این امکانات نمی‌توان استفاده‌ی بهینه کرد.

بخشدار کوهسرخ افزود: این تنها مرکز آتش‌نشانی مربوط به شهرداری است که در شهر ریوش قرار دارد و فقط چند روستای نزدیک را می‌تواند تحت پوشش قرار دهد که به علت صعب‌العبور بودن روستاهای پائین‌دست، از طریق این مرکز نمی‌توان به‌موقع خدمت‌رسانی کرد.

رمضانی با بیان اینکه در مرکز دهستان تکاب، به احداث یک ساختمان دیگر آتش‌نشانی نیاز دارد، اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر استانداری خودروهای مورد نیاز آتش‌نشانی را در اختیار قراردهد.

طرق از روستاهای بخش کوهسرخ از توابع شهرستان کاشمر است.

انتهای پیام

کد N131063

وبگردی