آفتاب
پس از 30 سال/

پیکر پاک شهید فرجی بر روی دستان مردم تاکستان تشییع شد

پیکر پاک شهید فرجی بر روی دستان مردم تاکستان تشییع شد

تاکستان- خبرگزاری مهر: پس از 30 سال انتظار پیکر پاک شهید داود فرجی بر روی دستان مردم تاکستان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده "داوود فرجی" ظهر سه شنبه با حضور گسترده مردم شهید پرور شهرستان تاکستان تشیع و برای خاکسپاری راهی روستای آقچه‌کند از توابع این شهرستان شد.

این روزها عطر شهید بار دیگر در فضای استان پیچیده است و مردم انقلابی قزوین و تاکستان میزبان شهیدی دیگر از سلاله خوبان هستند.

بار دیگر به پاس خونهای پاکی که برای آبیاری نهال انقلاب اسلامی اهدا شد با گلگون کفنان تجدید میثاق می کنیم تا پیابند ارزشها و حافظ راهشان باشیم.

جوامع اگر بر اساس حقیقت، جوانمردی، دین و آیین حرکت کنند، تکریم جایگاه "شهید" را تکریم هویت انسانی، ملی و حقیقی خود می‌دانند.

استقبال از پيكرهاي پاک و مطهرشهدا و تجديد ميثاق با‌ آنان ميزان وابستگي و دلبستگي مردم ايران به انقلاب و شهدای والا مقام را نشان می دهد و گویای آن است که همه قدردان صبوری خانواده شهدا هستند.

شهید داود فرجی، نهم آذر ۱۳۴۱، در روستای آقچه‌کند از توابع شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش حجت‌الله و مادرش خانم‌ سلطان نام داشت.

این شهید تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت و در سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد و در هفتم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید.

سال‌ها اثری از پیکرش به دست نیامد تا اینکه پیکر مطهرش در روز هفتم بهمن ماه 92 طی تبادلی به کشور بازگشت و هویت این شهید بعد از 30 سال از طریق پلاکی که همراه پیکر او بود، شناسایی شد.

کد N130390

وبگردی