آفتاب

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه: باید تا پایان لیگ با مصدومیتم کنار بیایم

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه: باید تا پایان لیگ با مصدومیتم کنار بیایم

ارومیه - ایرنا - کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: برای حفظ آرامش در بین بازیکنان و کسب نتایج لازم مجبورم تا پایان بازی های لیگ با مصدومیتم کنار بیایم.

سعید مصطفی وند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: امسال سال بسیار سخت و پر افت خیزی برای تیم ارومیه بود و مصدومیت وارده بر کتف راستم باعث شده از نظر روحی و جسمی فشار مضاعفی بر من وارد شود چرا که به عنوان کاپیتان تیم وظیفه سنگینی برعهده دارم و باید با تحمل درد شدید همچنان در کنار بازیکنان حضور داشته باشم.

وی اظهار کرد: پزشک معالجم برای درمان مصدومیت کتفم 25 جلسه فیزیوتراپی بدون تمرین تجویز کرده است ولی در حال حاضر به دلیل تعهدی که دارم نمی توانم از تمرینات و مسابقات دور باشم.

وی ادامه داد: پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل باریج اسانس در دیدار رفت مرحله مقدماتی خاطره بسیار خوبی است که با یادآوری آن روحیه مضاعفی در ذهن بازیکنان ایجاد می شود ولی باید بر این واقعیت واقف باشیم که دیدارهای مرحله مقدماتی با پلی آف بسیار متفاوت است و این بار خطر حذف شدن تیمها را تهدید می کند.

مصطفی وند گفت: متاسفانه در دیدار دور برگشت که منجر به شکست 3 بر 2 برای ما بود پنج تن از بازیکنان ما دچار سرما خوردگی شدید شده بودند و این امر موجب شد نتوانیم با تمام توان برابر کاشان ظاهر شویم.

وی ادامه داد: باریج اسانس کاشان در طول دیدارهای رفت و برگشت همچنان صدرنشینی خود را در جدول حفظ کرده و این امر نشان از قدرت بالای این تیم در مقابله با حریفان است.

مصطفی وند اظهار کرد: ما در نخستین دیدار مرحله پلی آف کار بسیار سختی برابر باریج اسانس صدرنشین داریم و در صورت کسب پیروزی در این دیدار کارمان برای بازی برگشت بسیار راحت تر می شود.

وی اضافه کرد: مطمئنا تماشاگران ارومیه ای به خوبی می دانند که حمایت و پشتیبانی از تیم محبوبشان در دیدار دور برگشت پلی آف رکن اساسی پیروزی ما به شمار می رود و والیبال دوستان حاضر در سالن شش هزار نفری غدیر باید تا آخرین لحظه یکدل و یکصدا به تشویق تیم بپردازند و با درایت و مدیریت خاص خود یار و یاور ما باشند.

وی گفت: کوچکترین اشتباه در دیدارهای پلی آف منجر به حذف یک تیم از گردونه رقابت ها می شود و این امر همه را مجاب می کند که در دیدارهای این مرحله دقت بیشتری داشته باشند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین دیدار مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری در شهر کاشان به مصاف تیم باریج اسانس صدرنشین می رود.

7126/583 / 1495
کد N130269

وبگردی