آفتاب

ونگر: تنها هوادارانمان خوب بودند

ونگر: تنها هوادارانمان خوب بودند

سرمربی آرسنال پس از شکست سنگین لیورپول می‌گوید تنها هواداران این تیم در بازی روز گذشته خوب بودند.

سرمربی آرسنال پس از شکست سنگین لیورپول می‌گوید تنها هواداران این تیم در بازی روز گذشته خوب بودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روز گذشته (شنبه) با برگزاری هشت دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین بازی، آرسنال در خانه لیورپول با نتیجه‌ پر گل پنج بر یک تحقیر شد تا صدر جدول را از دست بدهد و به رده دوم جدول رده‌بندی سقوط کند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از شکست تیمش برابر لیورپول با انتقاد از بازیکنان تیمش گفت: در این دیدار تنها هواداران آرسنال خوب بودند و هیچ نقطه مثبتی در بازی شاگردانم وجود نداشت.

ونگر پس از شکست سنگین تیمش برابر لیورپول، گفت: بازی بسیار ضعیفی از خود نشان دادیم. چه در دفاع و چه در حمله ضعیف بودیم، تنها هوادارانمان در طول 90 دقیقه‌ خوب بودند و تیم را حمایت کردند و بقیه ضعیف بودند و هیچ نکته مثبتی در شاگردانم وجود نداشت. البته باید اعتراف کنم که لیورپول در این دیدار نمایش بسیار خوبی ارائه کرد و توانست عملکرد خوبی نشان دهد. آنها یک بازی بی نقص را در خانه انجام دادند. هیچ جوره نمی‌توانستیم جلوی آنها را بگیریم.

ونگر در ادامه گفت: البته نمایش امروز ما سوالهای زیادی را در ذهن من ایجاد کرده است. در فاز دفاعی باید بیشتر ثبات داشته باشیم. خوردن این تعداد گل در یک دیدار اصلا چیز خوبی نیست. امروز در دفاع بسیار باز بازی کردیم و چه در خط حمله و چه در خط دفاع با آن آرسنالی که در بازی‌های قبل بودیم تفاوت زیادی داشتیم. البته باید هر چه سریع‌تر این شکست را فراموش کنیم، زیرا چهارشنبه دیدار خیلی حساسی را برابر منچستریونایتد داریم که آن دیدار می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت ما در بین مدعیان لیگ برتر باشد. می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و با یک نمایش خوب برابر منچستریونایتد بار دیگر نشان دهیم که قدرت ما در انگلیس چقدر است.

آرسنال که در حال حاضر با 55 امتیاز از 25 دیدار در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد، چهارشنبه همین هفته‌ در ورزشگاه امارات از تیم منچستریونایتد پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N112343

وبگردی