آفتاب
سپاهان و رسالتی که بر دوش دارد

«دربی زنده‌رود» نبردی به شرط زنده ماندن

«دربی زنده‌رود» نبردی به شرط زنده ماندن

دربی اصفهان در پیش است و با توجه به شرایط حساس هر دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان تنها پیروزی می‌تواند به کمک این دو تیم بیاید.

به گزارش آفتاب به نقل از فارس، سپاهان برابر پرسپولیس شکست خورد تا امیدهایش را برای قهرمانی در روزی که تمام حریفان این تیم در صدر جدول امتیازات را بذل و بخشش کرده بودند تا حدودی کمرنگ شده ببیند.
جدای از مسئله داوری که سپاهان در بازی برابر پرسپولیس با آن مواجه شد این تیم به هیچ عنوان نتوانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در تمام خطوط با مشکل مواجه بود به نحوی که این تیم حتی یک موقعیت نصف و نیمه نیز نتوانست مقابل دروازه پرسپولیس ایجاد کند.
نکته‌ای که در حرکات برخی بازیکنان سپاهان به وضوح قابل مشاهده بود غروری بود که دست و پای بازیکنان این تیم را گرفته بود به گونه‌ای شجاع خلیل‌زاده مدافع خوب این تیم یک توپ ساده را که می‌توانست با یک ضربه سر ساده به مدافعان یا دروازه‌بان پاس دهد با یک استپ سینه که ناشی از اعتماد به نفس بالا بود جلوی مهاجم پرسپولیس انداخت که منجر به گل دوم این تیم شد.
از اخراج نادرست مهدی شریفی که بگذریم از حق نگذریم پرسپولیس در این دیدار بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت به گونه‌ای که سپاهان را اسیر حرکات خودش کرده بود و اگر نبود درخشش رحمان احمدی به طور حتم طلایی‌پوشان با شکستی به مراتب سنگین‌تر این بازی را به اتمام می‌رساندند.
سپاهان مانده و پنج بازی فینال گونه با تیم‌های ذوب‌آهن، مس کرمان، سایپا، ملوان و نفت تهران که به ظاهر و روی کاغذ نمی‌تواند بازی‌های سختی برای سپاهان باشد و درصورتیکه این تیم خودش باشد می‌تواند در تمام این دیدارها با توجه به بازگشت مصدومانش پیروز از میدان خارج شود.
سپاهان اگر تمام این پنج بازی را موفق شود با پیروزی پشت سر بگذارد به طور حتم با توجه به دیدارهای سخت حریفان این تیم در بالای جدول به ویژه استقلال که هم‌اکنون در صدر جدول قرار دارد می‌تواند پنجمین قهرمانی پیاپی خود را در پایان فصل به ارمغان بیاورد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد اتفاقی بی‌نظیر در فوتبال نه تنها ایران بلکه کم نظیر در دنیا رخ داده است.
تغییرات مدیریتی سپاهان که منجر به رفتن ترابیان و آمدن خلیلیان شد نباید روی کادر فنی و بازیکنان این تیم تاثیرگذار باشد و بازیکنان این تیم باید به رسالتی بزرگ‌تر که همانا قهرمانی در پایان فصل است بیاندیشند.
دربی اصفهان در پیش است و با توجه به شرایط حساس هر دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان تنها پیروزی می‌تواند به کمک این دو تیم بیاید و بازیکنان این دو تیم درصورتی‌که قصد داشته باشند در پایان لیگ سربلند باشند باید تنها برای پیروزی در میدان حاضر شوند چراکه تساوی هیچ دردی را از این دو تیم دوا نمی‌کند و سپاهان را از قهرمانی و ذوب‌آهن را نیز به سقوط نزدیک‌تر می‌کند.
کد N99167

وبگردی