آفتاب

مویس: تنها به خاطر بدشانسی باختیم

مویس: تنها به خاطر بدشانسی باختیم

سرمربی منچستر‌یونایتد تنها "بداقبالی" را دلیل شکست تیمش برابر استوک‌سیتی در لیگ برتر می‌داند.

سرمربی منچستر‌یونایتد تنها "بداقبالی" را دلیل شکست تیمش برابر استوک‌سیتی در لیگ برتر می‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منچستر‌یونایتد در روزی که روبین‌فان پرسی و وین رونی را در ترکیب خود می‌دید برابر استوک‌سیتی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا هشتمین شکست فصل خودش را در لیگ برتر تجربه کرده باشد.

دیوید مویس سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد، پس از شکست دو بر یک تیمش برابر شاگردان مارک هیوز گفت: خیلی خوب بازی کردیم، و اقعا دیگر کاری نبود که برای کسب پیروزی انجام نداده باشیم. ما در این دیدار روی دو ضربه از راه دور استثنایی بازی را واگذار کردیم، در حالی که شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، ناکام بودیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. تنها خودمان را سرزنش می‌کنیم چون نتوانستیم از موقعیت‌های پر شمارمان استفاده کنیم. ما باید پیروز از میدان خارج می‌شدیم. به نظرم ما تیم برتر میدان بودیم و تنها به دلیل بدشانسی نتیجه را در این دیدار واگذار کردیم.

منچستر در دیدار برابر استوک‌سیتی فیل جونز و جانی ایوانز را به دلیل مصدومیت از دست داد.

سرمربی منچستر‌یونایتد درباره مصدومیت جونز گفت: مصدومیت او جدی نیست. این اتفاقات گاهی در فوتبال رخ می دهد، ما دو مدافع میانی خود را از دست دادیم، اما خروج آنها تاثیر زیادی بر روند بازی نگذاشت، زیرا که ما در تمام طول بازی تیم برتر میدان بودیم. فیل جونز هوشیاری‌اش را از دست داده بود. برای همین او را به بیمارستان منتقل کردیم تا از سرش عکس‌برداری شود. اوانز هم به نظر می‌رسد که از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده. حال باید منتظر بمانیم تا نظر نهایی پزشکان مشخص شود.

مویس ادامه داد: بارها تا پیش رفتن دروازه حریف جلو رفتیم و فقط به خاطر بدشانسی موفق نشدیم، گلزنی کنیم. از اینکه تیمم می‌تواند در خانه حریف این همه موقعیت گلزنی ایجاد کنم، خوشحال می‌شوم اما از اینکه مهاجمانمان با بی‌دقتی نمی‌توانند توپ را به گل تبدیل کنم ناراحتم. حریف دو شوت مهار نشدنی را به سمت دروازه ما زد که هر دو شوت به گل تبدیل شد تا بار دیگر شکست بخوریم.

در صورتی که لیورپول بتواند امروز وست‌برومویچ را شکست دهد، اختلاف منچستر‌یونایتد با تیم چهارم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به 9 امتیاز افزایش می‌یابد که باعث خواهد شد کار شیاطین سرخ برای کسب سهمیه در این فصل سخت شود.

مویس درباره سخت شدن کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش گفت: در شرایطی هستیم که به جدول مسابقات نگاه نمی‌کنم و دوست دارم که بازیکنانم در هر بازی تا پایان مسابقه بجنگند. در لیگ برتر امکان رخ دادن هر اتفاقی است.

امشب در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول در خانه وست‌برومویچ به میدان می‌رود و آرسنال نیز در خانه از تیم کریستال‌پالاس پذیرایی خواهد کرد. فرداشب نیز در حساس‌ترین دیدار هفته منچستر‌سیتی در خانه از چلسی پذیرایی خواهد کرد.

شیاطین سرخ شهر منچستر با قبول این شکست با کسب 40 امتیاز از 24 مسابقه و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نیوکاسل در رتبه هفتم رقابت‌های لیگ جزیره جای گرفته‌اند.

انتهای پیام

کد N95976

وبگردی