آفتاب

چرا باید وزیر ورزش از موبایل شفیع به کروش پیغام بدهد؟

چرا باید وزیر ورزش از موبایل شفیع به کروش پیغام بدهد؟

کارلوس کروش از شرایط تیم ملی ایران دلخور است و در نهایت این دلخوری رسانه ای می شود اما عجیب تر از انتقادهای سرمربی تیم ملی واکنش مرد اول ورزش کشور است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ وزیر ورزش دولت جدید که از محیطی دانشگاهی به ورزش آمده با سرعتی خیره کننده می رود تا تبدیل شود به یکی مثل محمد رویانیان یا علی فتح الله زاده. وزیر ورزش که در این نزدیک به 100 روز نخست کارش هنوز یک کنفرانس خبری رسمی نداشته ، حالا سعی اش صحبت کردن و موضع گرفتن در باره همه چیز و همه حواشی اطراف ورزش ایران است. از کل و کل با محمد رویانیان و علی فتح الله زاده تا رفتن روی خط برنامه ورزش و مردم برای داشتن واکنش به حرف های سرمربی تیم ملی. محمود گودرزی ، مرد اول ورزش کشور ، روز جمعه و در حین برنامه ورزش و مردم پس از اینکه به دلیل کمبود وقت این مجال را بدست نمی آورد تا روی خط برنامه برود با شفیع تماس می گیرد و از طریق او به کارلوس کروش پیغام می دهد که در 48 ساعت آینده همراه با علی کفاشیان به وزارتخانه ورزش بروند تا درباره تیم ملی صحبت کنند.

این شاید اولین بار در تاریخ ورزش کشور است که وزیر برای احضار اعضای یکی از فدراسیون های ورزشی تحت نظارتش از یک مجری تلویزیونی می خواهد تا این کار را انجام دهد!

4141

 

 

کد N94102

وبگردی