آفتاب

محمد نبی:اردو های تیم ملی متوقف نمی شود،حتی اگر در حیاط خانه کروش باشد

محمد نبی:اردو های تیم ملی متوقف نمی شود،حتی اگر در حیاط خانه کروش باشد

دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی درباره لغو اردوی تدارکاتی آفریقای جنوبی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه بسیار ناراحتیم به خاطر اینکه یکی از اردوهای آماده سازی تیم ملی که تمامی تشریفات اداری اش انجام شده بود را از دست دادیم و خواسته ام از کروش به عنوان سرپرست تیم ملی این است که به هیچ وجه نباید کار متوقف شود و وی باید هر چه محکم تر و پر صلابت تر کار خود را در برقراری اردوهای تیم ملی ادامه دهد. چگونه و کجا این بحث دیگری است که در این خصوص با سرمربی تیم ملی شخصا صحبت خواهم کرد.

در گزارشی که سایت رسمی فدراسیون فوتبال آن را منتشر کرده سرپرست تیم ملی افزود: موضوعی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این است که اردوهای تدارکاتی به هیچ وجه متوقف نشود و فرقی نمی کند این اردوها در آفریقای جنوبی، کمپ تیم های ملی یا در استادیوم آزادی یا پارک طالقانی و یا حیاط منزل کروش باشد و بی شک فدراسیون فوتبال از 22 فروردین بنا بر اعلام قبلی، کلیه بازیکنان را به  اردوی تیم ملی دعوت و آنها را در اختیار کروش قرار خواهد داد و این تصمیم به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد. همانطور که گفتم  اگر اجبار داشته باشیم در پارک تمرین خواهیم کرد و قطعا از هدف اصلی که حضور پر صلابت در جام جهانی و احترام به خواسته های مردم عزیزمان می باشد، تخطی نخواهیم کرد.

محمد نبی در ادامه بیان کرد: البته تعدادی از بازیکنان تیم ملی به قطر و کویت رفته اند که شخصا به این کشورها می روم و با باشگاههای این بازیکنان وارد مذاکره می شوم تا بازیکنان را در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار دهند و اگر قرار به جریمه هم باشد، آن را پرداخت می کنیم.

سرپرست تیم ملی در پایان گفت: تیم ملی متعلق به کروش و فدراسیون فوتبال نیست بلکه متعلق به عموم مردم کشور است و قطعا برای آماده سازی تیم ملی نهایت تلاش خود را  همانند گذشته انجام می دهیم که این وظیفه مهم نه تنها بر عهده فدراسیون، مربیان و بازیکنان تیم ملی بلکه بر عهده مدیران بالا دست ما نیز بوده و خواهد بود.

 

251 41

کد N91158

وبگردی