آفتاب

سریع ترین نوازنده جهان برای اولین بار در مکزیک برنامه اجرا می کند

سریع ترین نوازنده جهان برای اولین بار در مکزیک برنامه اجرا می کند

تهران- ایرنا - داوید گارت سریع ترین نوازنده ویلن جهان اهل آلمان که از چهار سالگی کار با ویلن را آغار کرده است سه شنبه هفته جاری برای اولین بار در مکزیک به اجرای آثار خود و برجستگان دنیای موسیقی می پردازد.

به گزارش ایرنا ، پایگاه اینتزنتی شبکه تلویزیونی تله سور ونزوئلا یکشنبه گزارش داد گارت که موسیقی را از استادانی چون اتساق پرلمن، تسایار برون و ایدا هندل یاد گرفته معیارهای نوینی را با ترکیب ریتم های موسیقی راک، پاپ و کلاسیک ایجاد کرده است.

در این کنسرت وی آثار منتخب آلبوم خود آنکور، رمانس کلاسیک، میراث و سنفونی های راک و همچنین مجموعه ای از آخرین اثر خود با عنوان موسیقی 2012 را اجرا خواهد کرد.

در این کنسرت انتظار می رود که وی اقتباس از آثار موسیقیدانان بزرگ کلاسیک مثل باخ ، شوپن ، بتهوون و کلمنتی اجرا کند.

چند کار مهم بیتل ها به نام لت ایت بی ، دیروز و اثر زندگی کن و بگذار زندگی کنند کار پل مک کارتنی نیز در شمار آثاری است که وی اجرا خواهد کرد.

گارت در سال 1980 بدنیا آمده و کار موسیقایی وی در چهارسالگی با دریافت اولین ویلن شروع شده است.

این نوازنده هنرمند اولین بار در 10 سالگی همراه ارکستر فیلارمونیک هامبورگ برنامه اجرا کرد و در سن 13 سالگی جوان ترین هنرمندی شد که با بنگاه گرامافون آلمان قرار داد بست.

او در سال 2008 موفق شد پرواز زنبورعسل اثر نیکلای ریمسکی کورساکف آهنگساز برجسته روس را بدون خطا تنها در 65 ثانیه و 26 صدم ثانیه بنوازد و نام خود را در کتاب حدنصاب های گینس به عنوان سریع ترین نوازنده جهان ثبت کند.

مترجمام**1533**1601**
کد N81888

وبگردی