آفتاب

داد طرفداران منچستر در آمد/ تحقیر شیاطین سرخ به دست مورینیو و هت تریک اتوئو

داد طرفداران منچستر در آمد/ تحقیر شیاطین سرخ به دست مورینیو و هت تریک اتوئو

ایسنا نوشت:

 

هفته بیست‌و دوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن چلسی موفق شد با نتیجه 3 بر یک منچستر‌یونایتد را شکست دهد. در این دیدار منچستریونایتد مهمان شروع بهتری داشت اما در ادامه چلسی سوار بر بازی شد و موفق شد در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر برساند. ساموئل اتوئو با شوتی از پشت محوطه جریمه توانست گلزنی کند. البته توپ در بین راه به پای مایکل کریک برخورد کرد.

در ادامه منچسترها سراپا حمله شد. عدنان یانوزای بهترین بازیکن تیمش بود که چند موقعیت خوب برای هم‌تیمی هایش ایجاد کرد اما هر بار دنی ولبک مهاجم منچستر نتوانست از این موقعیت‌ها استفاده کند. چلسی که انگیزه زیادی برای کسب 3 امتیاز این مسابقه داشت، در دقیقه 45 موفق شد گل دوم تیمش را روی پاس گری کیهیل مدافع پیشتاخته به ثمر برساند تا نیمه نخست این دیدار با پیروزی 2 بر صفر میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم بازیکنان چلسی بودند که به گل رسیدند. ساموئل اتوئو مرد اول این دیدار موفق شد در دقیقه 49 از یکدقمی دروازه گلزنی کند تا در این دیدار بزرگ هت‌تریک کرده باشد.

سرمربی منچستر‌یونایتد بلافاصله اورا مدافع تیمش که بازی ضعیفی از خود ارائه داده بود از بازی بیرون کشید و کریس اسمالینگ را به میدان فرستاد و در دقیقه 78 توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در این صحنه خاویر هرناندز مکزیکی موفق شد از یک قدمی دروازه گلزنی کند تا دروازه آبی‌های لندن پس از 300 دقیقه در لیگ برتر باز شود. در نهایت دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند تا چلسی موفق شود با نتیجه 3 بر یک منچستر یونایتد را شکست دهد و در کورس قهرمانی باقی بماند.

مورینیو با پیروزی در این دیدار به یکصدمین پیروزی خود با چلسی در لیگ برتر دست یافت.

 

فوتبال جزیره شنبه و یکشنبه هفته آینده شاهد برگزاری جام حذفی خواهد بود. آبی‌های لندن در هفته بعد لیگ برتر نیز باید در خانه از تیم وست‌هام پذیرایی کنند.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر آرسنال با 51 امتیاز در صدر قرار دارد، منچستر‌سیتی با 50 امتیاز دوم است و چلسی با 49 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

4141

 

 

کد N68138

وبگردی