آفتاب

نبی: آریا هاسه‌گاوا درخواست استخدام بادی‌گارد نکرده / حمله به صفحه شخصی او خوشایند نیست

نبی: آریا هاسه‌گاوا درخواست استخدام بادی‌گارد نکرده / حمله به صفحه شخصی او خوشایند نیست

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید آریا جسورو هاسه‌گاوا برای حضور در ایران درخواست بادی‌گارد نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در مورد این موضوع که گفته می‌شود آریا هاسه‌گاوا بازیکن دورگه ایرانی - ژاپنی برای حضور در ایران درخواست بادی‌گارد کرده است می‌گوید: «اصلا هیچ درخواست و هیچ حرفی در این رابطه نبوده است. پدر بزرگ و خاندان پدری او در ایران زندگی می‌کنند و نیازی ندارد که آریا مسائل مختلف را از رسانه‌ها پیگیری کند. پدر او با خانواده‌اش در ایران در ارتباط است. ما با پدر آریا مذاکره کرده‌ایم و او استقبال کرده که پسرش به ایران بیاید.»
نبی ادامه می‌دهد: «ما فقط یک بحث کوچک داریم که این موضوع هم به تابعیت ژاپنی آریا برمی‌گردد. او اگر به ایران بیاید تابعیت ژاپنی‌اش از بین می‌رود. خود ژاپنی‌ها یک راهکار برای این موضوع دارند و راهکارشان این است که آریا از ایران تابعیت افتخاری بگیرد. ما هم این درخواست را به وزارت امور خارجه ایران داده‌ایم و درخواست کرده‌ایم که هر راهی که ممکن است را در نظر بگیرند تا از او استفاده کنیم.»
نبی در مورد حمله به صفحه فیس بوک آریا توسط ایرانی‌ها می‌گوید: «افرادی که شایعه درخواست بادی‌گار را مطرح کرده‌اند منتقدان کروش هستند. از مردم هم می‌خواهم که به این شایعات گوش نکنند و بدانند که آریا دوست دارد به ایران بیاید و برای تیم ملی بازی کند. این چیزی هم که در مورد حمله به صفحه شخصی آریا در سایت‌های اجتماعی شنیده‌ایم خوشایند نیست و مردم این موضوع را باور کنند که آریا دوست دارد برای ایران بازی کند.»
دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد برنامه‌های تیم ملی هم می‌گوید:‌«کروش چهارشنبه به ایران می‌آید و برنامه‌اش را می‌گوید. او بازی تیم ملی نیجریه در جام ملت‌های آفریقا را دیده و به ایران برمی‌گردد تا برنامه‌هایش را پیگیری کند.»
43 43

کد N67967

وبگردی