آفتاب

توقف لیورپول در خانه با یک گل جنجالی

توقف لیورپول در خانه با یک گل جنجالی

با توقف لیورپول برابر آستون ویلا، اختلاف این تیم با صدر جدول لیگ برتر به 8 امتیاز رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک دیدار ادامه یافت که در آن لیورپول برابر آستون ویلا به میدان رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا این تیم میهمان بود که در دقیقه 35 توسط آندریاس ویمان به گل رسید و تنها 12 دقیقه بعد، کریستین بنتکه، تعداد گل‌ها و اختلاف خود را با لیورپول به 2 رساند. در اواخر نیمه نخست لیورپول به خود آمد و توسط دنیل استاریچ در دقیقه 45 به گل رسید تا یکی از گل‌های خورده را جبران کرده باشد.

در نیمه دوم هم با وجود تلاش دو تیم، تنها یک گل حاصل 45 دقیقه بود که در دقیقه 53 توسط کاپیتان جرارد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا قرمزها در روز پیروزی آرسنال و سیتی، از شکست فرار کرده و به تساوی قناعت کنند.

البته صحنه جنجالی این دیدار خطای پنالتی دروازه‌بان آستون ویلا بر روی لوئیس سوآرس بود که تصاویر تلویزیونی نشان داد خطایی روی این بازیکن صورت نگرفته و سوآرس تمارض کرده است تا در روز‌هایی که انتقادات زیادی از تمارض زیاد بازیکنان در لیگ برتر انگلیس به گوش رسیده و حتی منجر به واکنش سپ بلاتر شده، سوآرس یک گل را با این حربه برای تیمش بخرد.

لیورپول با تک امتیازی که از این دیدار به دست اورد 43 امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم باقی بماند.

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر امشب دو دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی چلسی در ورزشگاه خانگی خود استمفوردبریج به دیدار منچستر‌یونایتد می‌رود و تاتنهام مهمان سوانزی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی آرسنال با 51 امتیاز در صدر قرار دارد. منچستر‌سیتی با 50 امتیاز دوم است و چلسی با یک بازی کمتر و 46 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

کد N67143

وبگردی