آفتاب

کفاشیان:در ماجرای قلیان همکاران من قصور کردند

کفاشیان:در ماجرای قلیان همکاران من قصور کردند

علی کفاشیان می گوید بازیکنی که اخلاق نداشته باشد حتی اگر ستاره باشد به هیچ یک از تیم های ملی ایران دعوت نمی شود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی کفاشیان در برنامه ورزش و مردم در واکنش به ماجرای قلیان کشی در اردوی تیم ملی امید گفت:« قبل از هر چیز باید بپذیریم مسئولان تیم و کارکنان فدراسیون قصور داشته اند و برای همین فدراسیون قبل از هر کس با مسئولان خودش برخورد کرد. فکر می کنم همه ما باید از کارلوس کروش یاد بگیریم که تیم هایش در این مدت هیچ مشکلی نداشته چون خودش همه چیز را زیر نظر دارد. او در تایلند وقنی هتل را مناسب ندید ، سریع هتل را عوض کرد. در تیم های دیگر ما مثل امید حتما قصوری از همکاران من بوده که این اتفاقات افتاده است . به همین دلیل هم ست که ما بلافاصله با مسئولان تیم برخورد کردیم.»

او همچنین درباره برخورد با بازیکنان خاطی گفت:« ما یک اصل داریم و اینکه بازیکن هرچقدر که خوب و بزرگ هم باشد اگر اخلاق را رعایت نکند در تیم های ملی مان جایی ندارد و اسمش مهم نیست. این را آقای کروش هم می داند . باقی مربیان هم می دانند. البته به هر حال این مشکل را در باشگاه ها که بازیکنان بیشتر عمرشان را آنجا می گذارند هم داریم و این باشگاه ها باید مراقبت شان را بیشتر کنند . این بچه ها 10 سالی هست که در اردوهای تیم های ملی ما هستند و نباید این اتفاقات می افتاده است. پس ما باید با یک برخورد ارشادی بتوانیم این فرهنگ را تغییر دهیم. »

او در این برنامه از قول وزیر ورزش این قول را به هواداران تیم ملی و کادرفنی داد که ملی پوشان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان در اردوهای ملی حاضر می شوند. همچنین او وعده پیشنهاد 850 هزار دلاری یک شرکت آمریکایی برای گرفتن میزبانی جام ملتهای 2019 برای ایران را تکذیب کرد و گفت:« ما از این پول ها که کشورهای عربی می پردازند نداریم. اگر بتوانیم خودمان میزبانی را می گیریم.»

4141

 

 

کد N50923

وبگردی