آفتاب

حاج‌صفی: می‌خواهند جام را به استقلال یا پرسپولیس بدهند

حاج‌صفی: می‌خواهند جام را به استقلال یا پرسپولیس بدهند

احسان حاج صفی میگوید همیشه استقلال و پرسپولیس حمایت می شوند تا قهرمان شوند.

 

امیرحسین اعظمی:احسان حاج‌صفی مدافع چپ سپاهان در بازی‌های اخیر یکی از بهترین‌ بازیکنان تیمش بوده است. او با دادن 3 پاس گل نقش مهمی در پیروزی‌های اخیر تیمش داشت و بدون شک یکی از آماده‌ترین مدافعان چپ حاضر در لیگ برتر است. حاج‌صفی سپاهان را مدعی قهرمانی می‌داند و البته تاکید می‌کند که بعضی‌ها دنبال این هستند تا امسال یک تیم شهرستانی قهرمان لیگ نشود. او در مورد وضعیت سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

سه  برد اخیر خیلی به شما کمک کرد تا به کورس قهرمانی برگردید، درست است؟

بله همین‌طور است. خدا را شکر در 3 بازی اخیر نتایج خوبی گرفتیم و خوب هم بازی کردیم. الان دیگر وقت این نیست که راحت امتیاز از دست بدهیم. شرایط طوری شده که حتی جبران یک امتیاز سخت است و اگر گاف بدهیم جبران آن سخت خواهد شد. 9 هفته زمان زیادی برای جبران اشتباهات نیست. با این حال خدا را شکر که بازی با صبا را بردیم تا شرایط سپاهان بهتر شود.بازی های آینده هم حکم فینال را دارد و باید برای قهرمانی حداکثر امتیازها را بگیریم.

 

مثل اینکه در گل زدن هم دیگر بدشانسی نیستید؟

خدا را شکر وضعیت بهتر شده است. ما در گذشته یک ذره هم شانس نداشتیم و اگر توپ‌هایمان تبیدل به گل می‌شد الان اینجای جدول نبودیم. خدا را شکر که در این 3 بازی مهاجمان قدر موقعیت‌ها را دانستند و توپ‌ها تبدیل به گل شدند.امیدوارم در این زمینه دیگر بدشانسی نیاوریم.

 

این روزها بازیکنان پرسپولیس و استقلال از قهرمانی تیمشان حرف می زنند و همچنین کارشناسان یکی از این دو تیم را قهرمان لیگ می‌دانند. نظر تو در این مورد چیست؟

امسال خیلی‌ها  دوست دارند قهرمان لیگ شهرستانی نباشد تا جام را به یکی از این دو تیم تیم تهرانی بدهند. برای خیلی‌ها گران تمام می‌شود که یک تیم شهرستانی قهرمان شود و خیلی گران‌تر تمام می‌شود که اگر سپاهان قهرمان شود. با این حال باید بگویم که سپاهان 4 سال پشت سر هم در لیگ و جام حذفی قهرمان شده و می‌تواند امسال هم مدعی باشد. من در نهایت امیدوارم تیمی که شایسته است قهرمان شود.

 

خودت فکر می کنی سپاهان چقدر شانس دارد؟

شانس تیم ما کم نیستیم.ما هر سال مدعی هستیم و امسال باید جام بیاوریم.سپاهانمی تواند دوباره قهرمان شود.

 

در مورد درخشش خودت در بازی‌های اخیر چه صحبتی داری؟

خوشحالم که 3 پاس گل دادم و البته این اتفاق با کمک دیگر بازیکنان رخ داد. من بازی در پست دفاع چپ را دوست دارم و امیدوارم باز هم بتوانم به سپاهان کمک کنم. سپاهان همه زحمت می کشند و تمام بازیکنان برای موفقیتتیم تلاش می کنند.

 

رقابت در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی فشرده است، فکر می‌کنی در نهایت به ترکیب اصلی برسی؟

این موضوع به نظر سرمربی مربوط می‌شود ولی من تلاشم را انجام می‌دهم تا همراه با تیم ملی به جام جهانی بروم. امیدوارم هر بازیکنی که شایسته است در دفاع چپ تیم ملی بازی کند

4141

 

 

کد N47646

وبگردی