آفتاب

نماینده مجلس: دعواهای سیاسی و سلیقه ای باید کنار گذاشته شود

نماینده مجلس: دعواهای سیاسی و سلیقه ای باید کنار گذاشته شود

ارومیه – ایرنا – نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: همه نیروهای وفادار به نظام باید دعواهای سیاسی و سلیقه ای کنار بگذارند و تنها در جهت منافع نظام حرکت کنند.

موید حسینی صدر روز چهارشنبه درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب بعد از انتخابات 24 خرداد همه را بارها به حمایت از دولت، تیم مذاکره کننده، ایجاد آرامش و وحدت در کشور و پرهیز از افراطی گری دعوت کرده و فرموده اند همه باید در فضایی که خواست ملت و به نفع کشور است حرکت کنند.

وی اظهارکرد : به رغم این عده ای به خاطر تعصبات حزبی و گروهی به دنبال بزرگنمایی مشکلات در کشور و جلوگیری از برنامه های دولت هستند که ما نیروهای وفادار به نظام باید این نوع حرکت ها را خنثی کنیم.

حسینی صدر تاکید کرد: نمایندگان مجلس دارای هر نوع تفکر و ایده ای که باشند، باید در تصمیم گیری ها مطابق نظر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند در غیر این صورت نظام آسیب می بیند.

نماینده مردم خوی و چایپاره ادامه داد: رهبر معظم انقلاب روشن تر از هر وقت دیگر از خط مشی دولت حمایت کردند و اکنون هم ایجاب می کند برای حل مشکلات متعدد مردم، وحدت و همدلی در جای جای کشور حاکم باشد.

وی گفت: افراطی گری تمام دستاوردهای جامعه را از بین می برد و مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند دعواهای سیاسی و سلیقه ای را به مجلس نیاورند و در جای خود حل کنند.

8135/583/ 1645
کد N35170

وبگردی