آفتاب

سپاهان مدعی شد/ناکامی صدرنشین ها به نفع پرسپولیس

سپاهان مدعی شد/ناکامی صدرنشین ها به نفع پرسپولیس

هفته بیستم رقابت های لیگ برتر با توقف تراکتورسازی،نفت تهران و فولاد همراه بود.

در ادامه هفته بیستم رقابت های لیگ برتر 4 بازی به صورت همزمان بر گزار شد که تیم های صدرنشین در جدول رده بندی به مصاف رقیبان خود رفتند.

در اصفهان تیم فوتبال سپاهان موفق شد سه گل به فجر شهید سپاسی بزند.

آنها که مثل همیشه خیز خود برای رسیدن به صدر جدول را چراغ خاموش آغاز کرده اند با درخشش مهدی شریفی موفق شدند تیم قعر نشین جدول را در هم بکوبند.در این بازی دو گل از سه گل طلایی پوشان را شریفی به ثمر رساند و علی کریمی هم دیگر گل آنها را وارد دروازه فجر سپاسی کرد.سپاهان با سه امتیازی از این بازی گرفت 33 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.فجر شهید سپاسی هم جانشین مس کرمان در پایین ترین نقطه از جدول رده بندی شد.

در کرمان اما یک اتفاق تلخ برای هواداران مس افتاد.آنها که تیم قعر نشین جدول رده بندی هستند در حالی که تا دقیقه 95 از تراکتورسازان جلو بودند در این دقیقه گل خوردند تا در حسرت دومین برد خود در این دوره از رقابت های لیگ برتر باقی بمانند.

در این بازی احمد حسن زاده (در دقیقه 7) مسی ها را جلو انداخت.آنها که تلاش زیادی کردند تا از تک گل خودشان دفاع کنند در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده و روی توپی که علی کریمی وارد دروازه شان کرد به تساوی رضایت دادند.البته به لطف این تساوی مسی ها با تفاضل گل بهتر نسبت به فجر سپاسی یک رده در جدول رده بندی صعود کردند و پانزدهم شدند.

تراکتورسازان هم که از شکست گریختند 34 امتیازی شدند تا فاصله شان با صدر جدول کمی زیاد شود.آنها با این تساوی پایین تر از استقلال در رده پنجم جدول قرار گرفتند.

 

 

 

251 43

کد N25036

وبگردی