آفتاب

ابراز علاقه کروش به سرمربیگری در تاتنهام / کارلوس نیمکت جام جهانی را به نیمکت ویاس بواس نمی‌فروشد

ابراز علاقه کروش به سرمربیگری در تاتنهام / کارلوس نیمکت جام جهانی را به نیمکت ویاس بواس نمی‌فروشد

کارلوس کروش در مصاحبه‌ای اعلام کرده که به سرمربیگری در تیم فوتبال تاتنهام انگلیس علاقه‌مند است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگویی که با «بی‌بی‌سی ورلد فوتبال» داشته اعلام کرده که به سرمربیگری تاتنهام علاقه‌مند است. او در پاسخ به این سوال که آیا به سرمربیگری در تاتنهام علاقه‌مند هستید گفت: «کاملا. تاتنهام از جمله تیم هایی است که من واقعا به آن علاقه دارم و آن را تحسین می‌کنم.» او حتی گفته در گذشته با دانیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام در ارتباط بوده است.
کروش البته برای کار کردن در تاتنهام به زمان خاصی اشاره نکرده و به طور کلی گفته که به کار کردن در این تیم علاقه دارد. از آنجا که تاتنهام دوشنبه گذشته آندره ویاس بوآس، سرمربی سابق خود را اخراج کرد و اکنون به دنبال یک سرمربی جدید می‌گردد، شاید این صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این‌طور تعبیر شود که او می‌خواهد در شرایط فعلی از ایران برود و سرمربیگری تاتنهام را قبول کند اما کروش که خودش تیم ملی را با زحمت فراوان به جام جهانی رسانده، تحت هیچ شرایطی حاضر نیست تیمش را در فاصله چند ماه مانده به جام جهانی رها کند و اجازه دهد شخص دیگری جای او روی نیمکت ایران بنشیند.
کروش اگر قصد ترک ایران را داشت پیش از این می‌توانست به پیشنهادهای تیم ملی اسکاتلند یا منچستریونایتد پاسخ مثبت بدهد که جایگاه بالاتری از تاتنهام دارند. او قبلا هم گفته بود که سرمربیگری در تیم ملی اسکاتلند برایش یک افتخار است. اما کروش فعلا به دنبال حضور در جام جهانی و درخشش با تیم ملی ایران است تا از این راه دوباره بتواند جایگاهی میان مربیان مطرح فوتبال دنیا به دست آورد.
43 43

کد N20542

وبگردی