آفتاب

رئال در پی شکار بازیکن مورد علاقه مورینیو

رئال در پی شکار بازیکن مورد علاقه مورینیو

رسانه‌های انگلیسی از علاقه باشگاه رئال‌مادرید به جذب ادن هازارد خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ادن هازارد، هافبک بلژیکی چلسی روزهای خوبی را با این تیم سپری می‌کند و از مهره‌های کلیدی ژوزه مورینیو به شمار می‌آید. عملکرد خوب هازارد در جمع آبی‌پوشان استمفوردبریج باعث شده است تا تیم‌های بزرگ اروپایی به جذب او علاقمند شوند.

سایت اسپورت دیرکت انگلیس از تلاش فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال‌مادرید برای جذب هازارد خبر داد و نوشت: هر چند پرس چندین بار اعلام کرد که اجازه نخواهد داد دی‌ماریا از رئال جدا شود اما به نظر می‌رسد که هافبک آرژانتینی کهکشانی‌ها روزهای آخر خود را در سانتیاگو برنابئو پشت سر می‌گذارد. رییس باشگاه رئال در نظر دارد تا ادن هازارد بلژیکی را جایگزین او کند. البته در این میان مانع بزرگی چون ژوزه مورینیو بر سر راه وجود دارد؛ چرا که بسیار سخت است که مورینیو با جدایی هافبک خود موافقت کند. البته سخت است که رومن آبراموویچ، مالک میلیاردر چلسی بتواند با پیشنهاد احتمالا وسوسه‌انگیز پرس مخالفت کند.

دی‌ماریا با آمدن گرت بیل به نیمکت ذخیرها منتقل شده است و کمتر فرصت بازی به او می‌رسد. با توجه به احتمال جدایی او سران رئال‌مادرید در نظر دارند تا بازیکنی بزرگ را جایگزین او کنند که رسانه‌ها این بازیکن را هازارد می‌دانند.

هازارد در تابستان 2011 پس از درخشش با لیل به چلسی پیوست و خیلی سریع در این تیم جا افتاد. او فصل گذشته عملکرد خوبی با آبی‌پوشان داشت و به همراه ماتا بهترین بازیکنان این تیم بودند. هازارد در فصل جاری هم خوش درخشیده و با زدن شش گل بهترین گلزن تیمش است.

انتهای پیام

کد N15304

وبگردی