آفتاب

نیکبخت: بعید می‌دانم تیم ملی صعود کند/ از سادگی بیک زاده سوءاستفاده کردند

نیکبخت: بعید می‌دانم تیم ملی صعود کند/ از سادگی بیک زاده سوءاستفاده کردند

علیرضا واحدی نیکبخت می گوید ایران در گروه سختی در رقابت های جام جهانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن چپ پای استقلال در نیم فصل دوم هنوز فرصت بازی پیدا نکرده ولی او تاکید می‌کند که مطمئنا در بازی‌های آینده باز هم فرصت حضور در ترکیب آبی‌پوشان را پیدا خواهد کرد. نیکبخت در خصوص شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

 

قبول داری استقلال نیم فصل دوم را خوب شروع نکرده است؟

متاسفانه همین‌طور است و ما نیم فصل دوم را خوب شروع نکردیم. از دو بازی 2 امتیاز گرفتیم که این نمی‌تواند ایده‌آل باشد ولی مطمئن باشید در هفته‌های آینده این نتایج را جبران خواهیم کرد. در ضمن فاصله امتیازها نیز بسیار کم است و این به سود ماست.

 

فکر می‌کنی چرا فاصله این امتیازها و سطح فنی تیم‌ها اینقدر به هم نزدیک است؟

الان مثل گذشته نیست که استقلال و پرسپولیس به راحتی هر تیمی را شکست بدهند، در ضمن معتقدم سطح بازیکنان لیگ به یکدیگر نزدیک است. تیم‌های مدعی از لحاظ بازیکن تقریبا شرایط برابری با هم دارند.

 

در نیم فصل دوم بازی نکردی. آیا از این موضوع ناراحت نیستی؟

هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود و من هم مثل هر فوتبالیستی دوست ندارم روی نیمکت بنشینم. با این حال باید بگویم که اهل اعتراض نیستم. من باید تابع تصمیم کادرفنی باشم.

 

فکر می‌کنی در بازی‌های آینده شرایط تغییر کند؟

مطمئن باشید همین‌طور خواهد شد. خیلی از بازیکنان بزرگ خانه‌نشین هستند ولی خدا را شکر که من در استقلال بازی می‌کنم. امسال سال جام جهانی است و رقابت بازیکنان خیلی فشرده است. مطمئن باشید اگر سال جام جهانی نبود بیشتر بازی می‌کردم. با این حال در همان دیدارهایی که به میدان رفتم نهایت تلاشم را انجام دادم و مطمئن باشید دوباره فرصت بازی پیدا خواهم کرد.

 

در مورد قرعه‌کشی جام جهانی و گروه ایران چه صحبتی داری؟

من معتقدم گروه ایران سخت است و بازی مقابل سه تیمی که در گروه ما قرار دارند به هیچ عنوان آسان نیست. ما فقط می‌توانیم برای موفقیت تیم ملی دعا کنیم.

 

ایران شانسی برای صعود دارد؟

بعید می‌دانم ایران صعود کند. هر چند در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست ولی ما باید منطقی فکر کنیم. با این حال دعا می‌کنم که تیم ملی در جام جهانی خوب نتیجه بگیرد.

 

این روزها بحث مهار مسی مطرح است و هاشم بیک زاده حسابی سوژه شده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

هاشم قبل از اینکه فوتبالیست خوبی باشد یک بچه خوب است. من معتقدم از ساده بودن او سوءاستفاده کردند و این درست نیست. اگر در مورد من چنین رفتارهایی صورت می‌گرفت قطعا واکنش نشان می‌‌دادم.

251 41

 

کد N9737

وبگردی