آفتاب

همه دوئل های کرانچار و قلعه نویی/ 3 بازی متوالی بدون برد مقابل موفق ترین اجنبی لیگ برتر

همه دوئل های کرانچار و قلعه نویی/ 3 بازی متوالی بدون برد مقابل موفق ترین اجنبی لیگ برتر

دیدار سپاهان و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر عرصه نبرد دو مربی موفق سال های اخیر فوتبال ایران نیز هست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این دو مربی تاکنون 6 بار مقابل هم قرار گرفته اند که 3 برد از آنِ قلعه نویی و 2 برد نیز نصیب کرانچار شده است. یک بازی بین دو مربی نیز نتیجه ای بهتر از تساوی نداشته است. کرانچار یک بار در قالب سرمربی پرسپولیس و 5 بار نیز به عنوان سرمربی سپاهان با قلعه نویی در تیم های سپاهان، تراکتورسازی و استقلال روبرو شده است.

اولین نبرد کرانچار و قلعه نویی به هفته پایانی نیم فصل اول لیگ نهم باز می گردد که امیر قلعه نویی در قالب سرمربی سپاهان موفق شد با نتیجه 2-1 پرسپولیس را شکست دهد.  دومین رویارویی این دو سرمربی مربوط به هفته ۲۷ لیگ یازدهم بود که در آن بازی جنجالی تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه نویی موفق شد با یک پنالتی سپاهان و کرانچار را شکست دهد. 


سومین و چهارمین نبرد کرانچار و قلعه نویی هم مربوط به بازی های رفت و برگشت لیگ دوازدهم است که در اصفهان، استقلال با تک گل خسرو حیدری به پیروزی رسید و در بازی برگشت هم دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند. اما در بازی نیمه نهایی جام حذفی فصل قبل بالاخره کرانچار و تیمش موفق به شکست استقلال و قلعه نویی شدند. آخرین رویارویی دو مربی نیز در هفته دوم فصل جاری بود که سپاهان در آزادی 2-1 استقلال را شکست داد تا کرانچار سومین بازی بدون باخت و دومین برد خود مقابل قلعه نویی را کسب کند.

251 41

 

کد N7346

وبگردی