آفتاب

حاج‌صفی: استقلال به تساوی هم راضی است/ بدشانس نباشیم آنها را دوباره شکست می‌دهیم

حاج‌صفی: استقلال به تساوی هم راضی است/ بدشانس نباشیم آنها را دوباره شکست می‌دهیم

احسان حاج‌صفی هافبک چپ پای سپاهان معتقد است که استقلال در اصفهان حتی به گرفتن تساوی هم راضی است ولی او تاکید می‌کند که با حریف خطرناکی روبه‌رو خواهند شد.

احسان حاج‌صفی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابتدا در مورد شرایط سپاهان می‌گوید: «وضعیت خوبی داریم و از لحاظ روحی و بدنی آماده دیدار با استقلال هستیم. فکر می‌کنم نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم و تساوی در اهواز مقابل فولاد نتیجه بدی نبود. الان اعتماد به نفس بیشتری داریم تا رفته رفته امتیازهای حساسی که در نیم فصل اول از دست دادیم را جبران کنیم. در بالای جدول فاصله‌ها زیاد نیست و می‌توانیم خیلی زود به صدرجدول برسیم.»

حاج‌صفی در ادامه در خصوص تقابل با استقلال تاکید می‌کند: «رویارویی این دو تیم همیشه یکی از بازی‌های جذاب لیگ است. من معتقدم بازی سختی در پیش داریم چون استقلال جدا از کادرفنی خوبی که دارد، از بازیکنان باتجربه‌ای استفاده می‌کند که تعیین کننده هستند. ما باید حرفه‌ای بازی کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم هر چند که با توجه به شرایط میزبانی شانس بیشتری برای برد داریم. اگر بدشانس نباشیم دوباره استقلال را شکست خواهیم داد.»

او در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد پیش‌بینی نتیجه بازی می‌گوید:  «نتیجه که قابل پیش‌بینی نیست و هر تیمی که از فرصت‌ها استفاده کند برنده خواهد شد. ما هر نتیجه‌ای غیر از برد به دست بیاوریم خوب نیست و فقط به فکر پیروزی هستیم. هر چند استقلال هم شانس خود را برای برد امتحان می‌کند ولی فکر کنم آنها به تساوی در اصفهان هم راضی هستند. امیدوارم تماشاگران حمایت کنند تا برنده باشیم. در بازی رفت آنها را در ورزشگاه آزادی شکست دادیم و باز هم می‌توانیم استقلال را ببریم.»

252 41

 

کد N7345

وبگردی