آفتاب

دعوت ایران از معاون گردشگری برزیل

دعوت ایران از معاون گردشگری برزیل

توافق ایران و فیفا به‌منظور استفاده از نماد یوز ایرانی در مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل موجب شد تا معاون گردشگری کشور از پیشنهاد خود برای دعوت از رئیس سازمان گردشگری برزیل به ایران خبر بدهد.

سفر > گردشگری- توافق ایران و فیفا به‌منظور استفاده از نماد یوز ایرانی در مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل موجب شد تا معاون گردشگری کشور از پیشنهاد خود برای دعوت از رئیس سازمان گردشگری برزیل به ایران خبر بدهد.

مرتضی رحمانی موحد به مهر گفته که این دعوت به‌منظور مذاکره درباره استفاده از لوگوی یوز ایرانی در جام جهانی فوتبال 2014و روابط گردشگری به ایران صورت می‌گیرد. به گفته وی در کمیته راهبری یوز و استفاده از لوگوی یوز ایرانی، همت خوبی توسط فعالان محیط‌زیست و کمیته طبیعت‌گردی معاونت گردشگری انجام شد. این در حالی است که مرتضی رحمانی موحد در نامه‌ای از کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران خواسته است تا هماهنگی سفر رئیس سازمان گردشگری برزیل به ایران را انجام بدهد. وی با اشاره به برد تبلیغاتی مسابقات جهانی فوتبال در برزیل اعلام کرد که می‌توان از تیم فوتبال ایران به‌منظور معرفی جاذبه‌های کشور نیز استفاده کرد.مرتضی رحمانی موحد این موضوع را در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان یادآوری کرده و خواسته است که به ظرفیت ایجاد‌شده برای معرفی ایران با بهره‌گیری از جام جهانی فوتبال توجه شود.

کد N5751

وبگردی