آفتاب

رایزنی با بانک مرکزی برای افزایش تسهیلات مسکن مهر

رایزنی با بانک مرکزی برای افزایش تسهیلات مسکن مهر

در شرایطی که وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم اعتقادی به شیوه گذشته برای تأمین مالی مسکن مهر ندارد، وعده داده است تا بیش از یک میلیون واحد نیمه‌تمام را تکمیل کند و به متقاضیان تحویل دهد.

مسکن > تسهیلات- در شرایطی که وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم اعتقادی به شیوه گذشته برای تأمین مالی مسکن مهر ندارد، وعده داده است تا بیش از یک میلیون واحد نیمه‌تمام را تکمیل کند و به متقاضیان تحویل دهد.

از همین رو عباس آخوندی برای افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر با رئیس‌کل بانک مرکزی رایزنی کرده است. مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام این خبر از تلاش برای رفع موانع بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر سخن گفت. سید محمد پژمان به تسنیم گفت: با جدیت در تلاش برای رفع موانع از هر جنسی که سر راه تکمیل، اتمام و بهره‌برداری پروژه‌های مسکن مهر قرار دارد، هستیم. در حال حاضر مسائلی در مورد زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی و روبنایی برای اتمام واحدهای مسکن مهر وجود دارد. از سوی دیگر با توجه به تورمی که بوده و تجربه شده و افزایش قیمت‌هایی که به‌وجود آمده وزیر در تلاش است بانک مرکزی را متقاعد کند درصورت امکان تغییری در وضعیت رقم تسهیلات بانکی واحدهای مسکن مهر ایجاد شود.

 

کد N1058

وبگردی