آفتاب

فروش انواع شیشه رنگی و اینه رنگی رویال جام

فروش انواع شیشه رنگی و اینه رنگی رویال جام

استفاده از شیشه های رنگی در طراحی این اجازه را می دهند که با استفاده از نورهای طبیعی و مصنوعی، بتوانیم در بازه های مختلف زمانی رنگ های متفاوتی در محیط داشته باشیم.

شیشه رنگی می‌تواند به قطعه‌های شیشهٔ رنگین یا به هنر و صنعت استفاده از این قطعه‌ها اشاره کند. قدمت این هنر به هزار سال می‌رسد.نحوه ساخت شیشه رنگی شامل طراحی اولیه روی کاغذ، سپس تعیین رنگ هر قسمت طرح و شماره گذاری وتعیین جهت آن، متناسب با بافت شیشه خام میباشد. در مرحله بعد با رعایت فاصله بین شیشه ها، که لحیم قلعی آنرا پر میکند، طرح راروی ورق شیشه رنگی چسبانده و با قلم الماسه آنرا میبرند. سپس با طرح اولیه که الگوی ساخت طرح است مطابقت داده شده و با چرخ سنباده لبه های تکه شیشه بریده شده را صاف و اندازه میکنند.در مرحله بعد دوره یا لبه های هر تکه را با نوار مسی چسبدار قابگیری میکنند.هدف از این کار آماده کردن آنها برای چسباندن با لحیم قلع و سرب است.در این مرحله تکه های شیشه قابگیری شده را روی الگوی اولیه کنار هم مچینند و کنترل نهایی میکنند.سپس با قلمو مایع تنکار را روی لبه های مس پوش شیشه ها زده و با نوار لحیم و هویه داغ شیشه ها را به هم متصل میکنند.محصول نهایی در قاب یا پنجره قرارگرفته و در مقابل نور طرح زیبای خود را نشان میدهد .

کاربرد شیشه


استفاده از شیشه های رنگی در طراحی این اجازه را می دهند که با استفاده از نورهای طبیعی و مصنوعی، بتوانیم در بازه های مختلف زمانی رنگ های متفاوتی در محیط داشته باشیم. شیشه های رنگی در معماری ایرانی جایگاه قابل ملاحظه ای داشته اند و علاوه در بناهای مشهور در سایر ساختمانها نیز استفاده می شده اند. اما متاسفانه در معماری امروزی، شیشه های رنگی تقریبا بدون استفاده مانده اند و در کمتر پروژه ای از آنها استفاده می شود. این در حالی ست که استفاده از شیشه های رنگی علاوه بر زیبایی، اثرات روانشناختی قابل ملاحظه ای هم دارند. از دیگر نتایج مثبت شیشه های رنگی می توان به ایجاد احساس آرامش و رفع تنش های محیطی اشاره کرد.امروزه با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر طرح های سنتی، می توان به شکلهای دیگری نیز از شیشه های رنگی استفاده کرد.

شیشه‌های رنگی و بازتاب‌ زیبای آن در دنیای مدرن


شیشه‌های رنگی كه زمانی در معماری ملل مختلف از جمله ایران نماد سبك و زندگی در دوره‌ای خاص بود، امروزه به نوع دیگری خود را در زندگی مدرن وارد كرده است.

در قرن نوزدهم میلادی، شیشه‌های رنگی در بناهای معماری برخی از كشورهای اروپا، آفریقا و آسیا استفاده می‌شد و امروزه با بهره‌گیری از تكنولوژی، پدیده‌ای قابل تامل در تبلیغات فروشگاه‌ها و عرضه محصولات صنعتی ارائه می‌شود.

برای دست یافتن به جلوه‌های بصری زیبا، با استفاده از لامپ‌های LED در شیشه‌های دوجداره، بازتاب‌های زیبایی از رنگ‌های بیشماری را در معرض دید بینندگان قرار می‌دهند.

برای دست یافتن به فضایی متنوع در اماكنی نظیر مترو، فرودگاه و اماكن عمومی دیگر، با استفاده از شیشه‌های رنگی جلوه‌های بصری زیبایی خلق می‌شود.

از شیشه های رنگی در طراحی داخلی بناها نیز استفاده می شود و طراح با استفاده از شیشه‌های رنگی جهت جدا كردن دو فضا (پارتیشن) از جنبه‌ی كاربردی و زیبایی این شیشه‌ها بهره گرفته است و محیطی مفرح ایجاد می‌كند.

آینه رنگی


از ایام قدیم تا عصر حاضر همه زندگی ها تغییر کرده است و دچار فراز و نشیب های بسیاری شده است.همین مورد در مورد آینه ها هم صدق می کنند و همه آینه ها از گذشته تا بحال دچار تغییرات زیادی شده اند و خوب این هم طبیعی است،با پیشرفت فناوری و تکنولوژی،البته همین انتظار را هم باید از آینه ها داشته باشیم.چرا که ابزارآلات ساخت آینه ها تغییر پیدا کرده است و مدرن تر شده است و لذا آینه ها تغییر کرده اند و زیباتر و بهتر و خوش استیل تر شده اند.می دانیم که تغییرات مثبتی که توسط پیشرفت علم و فناوری در زندگی انسان ها روی می دهد همراه با تولیدات بهتر وموثر تر بوده است.تولیدات آینه رنگی هم از همین تغییرات مثبت می باشد.می توانیم انواع رنگ ها را در آینه ها بکار ببریم البته این امر را مدیون فناوری پیشرفته استفاده از رنگ در آینه هستیم که باعث تولید و ساخت آینه رنگی شده است.ما می توانیم رنگ دلخواه اینه خودمان را به سازندگان آینه سفارش دهیم تا برایمان بسازند.

چگونه آینه رنگی بسازیم؟


برای ساختن آینه رنگی باید از روش و فرمول خاص خودش استفاده کنیم.می توانیم از روش های مختلفی استفاده کنیم تا به رنگ ایده آل مان برسیم.می شود از روغن و اسانس های رنگی برای فزودن به آینه استفاده کرد تا به آینه رنگی برسیم.باید بدانیم که با ترکیب کردن کدام مواد شیمیایی چه رنگی تولید می شود و از همان در آینه رنگی استفاده کنیم.

تاثیر آینه رنگی


این نوع آینه تولید شده می تواند بر روی الگوهای رفتاری و روابط افراد بسیار تاثیر گذار باشد. در نتیجه خواهید توانست به کمک این آینه الگوهای رفتاری و روابط خود را بهتر درک کنید. رنگی که بر روی آینه رنگی استفاده می شود بر جنبه های متفاوت زندگی تاثیر گذار خواهد بود. این تاثیرات شامل : روابط ، انرژی ، مشاغل ، مسائل بهداشتی و همین طور ارتباطات معنوی و رشد شخصی افراد بوده که تاثیرات بسزایی خواهد داشت. علاوه بر این که رنگ را می توان در آینه برای رنگی کردن آن استفاده نمود می توان از رنگ برای رنگی کردن بطری ها و نقاشی کردن بر روی شیشه استفاده نمود. رنگ کاربردهای فراوانی داشته و علاوه بر این تاثیر زیادی بر روی افراد از نظر معنوی خواهد داشت. با آینه رنگی شما درک بهتر و بیشتری نسبت به همه چیز خواهید داشت. می توانید درک عمیقی نسبت به هر چیزی که در اطرافتان اتفاق میوفتد داشته باشید. می توانید با رنگ نقاشی های منحصر به فردی را ایجاد کرده و با نصب آن ها و دیدن رنگ ها در آن نقاشی لذت ببرید. به کار بردن رنگ در هر چیزی تاثیر بسیار بسزایی در زندگی شما خواهد داشت.

شیشه لاکوبل چیست ؟!


شیشه اولیه قبل از تبدیل شدن به شیشه رنگی داری دو سطح میباشد

سطح زیرین و سطح رویی


شیشه لاکوبل رنگی زیرین  به هر رنگی از قسمت پشتی رنگ می شود و از قسمت جلویی یا همان "سطح رویی" مشاهده می شود.

شیشه لاکوبل رنگی در حقیقت یک مفهوم تجاری در صنعت شیشه میباشد و از نظر معنی و مفهوم به شیشه ای اطلاق میگردد که طی پروسه رنگ شدن از یک سمت تبدیل به یک شیشه رنگی پوششی میگردد و بعد از عملیات رنگ با یک لایه ورق پی وی سی لمینیت میگردد که به عنوان محافظ رنگ عمل مینماید و از ویژگی های آن میتوان به ایمن نمودن شیشه در هنگام شکست و عدم ریزش یا سقوط شیشه در لحظه شکست میتوان اشاره کرد تنوع شیشه لاکوبل تترافرم 25 رنگ میباشد

کاربرد شیشه لاکوبل


امروزه از شیشه های لاکوبل رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و یا محیط کاری به علت بالا بودن تنوع رنگی آن بیشترین کاربرد را در طراحی داخلی و بیرونی ساختمان را از آن خود کرده است.

تهران – چهارراه پارك وى – خ محموديه – انتهاى خيابان ارديبهشت – كوى زهره – پلاك ٢٥ – واحد ٢

تلفن :

22988730 – 021

موبایل :

09123399005

فکس :

22988730 – 021



کد N2411818

وبگردی